Hotel K+K Opera

19 reviews over Hotel K+K Opera in het Nederlands

Aanrader

Frans
22-5-2017

Zeer goed modern hotel. Alles keurig voor elkaar. Uitstekende locatie in het centrum. Van alles op loopafstand. Geen kritiekpunten. Verblijf 22-25/5/2017

Iets teleurgesteld

adidasfan
21-8-2016

Ligging perfect. Steenworp afstand van metrostation.

Na zeer goede ervaring met K&K Praag nu iets teleurgesteld over kwaliteit ontbijt. Het oogde allemaal wat karig en minimaal. Kamers voldoende groot en ook service in orde.

zeer degelijk hotel

marc
18-4-2014

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel aan receptie en in de ontbijtruimte. Deze mensen helpen u onmiddellijk bij bv. het reserveren voor een restaurant,het opbellen van een taxi en andere gevraagde info. De kamers zijn klein maar net en verzorgd. Het ontbijt is zeer degelijk met cava, vers pompelmoessap, eitjes, koffiekoekjes, vers fruit, .... In de buurt van het hotel (sas utca en andrassy) zijn vele restaurantjes waar je zeer lekker kan eten.

D-reizen

Fantastische ligging midden in het centrum

carina83
31-12-2013

Dit hotel ligt vlakbij de hoofdstraat van het centrum waardoor alles te voet bereikbaar is. Natuurlijk kun je ook in een winkel een fiets huren om de stad nog beter te verkennen. De kelderkroeg die tegenover het hotel ligt is ook en aanrader. Er is een kareoke gedeelte maar ook een heerlijke dansvloer en gezellige grote bar!

Fijn hotel!

///
7-10-2013

Alles in het hotel heel erg mooi verzorgd. Ligging is ideaal, kort aan de opera. Vlakbij winkel, metro, bushalte. Het ontbijt is lekker, veel keuze. De kamers zijn erg netjes. Leuk hotel!

geweldig hotel,geweldige locatie

martens1
19-7-2012

de locatie is echt ideaal, midden in het centrum,alles op loopafstand.

het hotel zelf is heel mooi, mooie kamer, geweldige douche, en ook het ontbijt is,zoals al eerder geschreven, zeer uitgebreid. ik zal dit hotel dan ook zeker aanraden bij een stedentrip in Budapest.Personeel zeer vriendelijk en engels sprekend. goede airco, vooral bij een van hitte van 39 gr.

Absolute aanrader

Familie Segers - Van Damme
13-9-2011

Centraal gelegen hotel, op wandelafstand van de meeste bezienswaardigheden. Zeer verzorgd interieur, zowel de kamers als de algemene ruimtes. Prima service door het personeel. Ruim buffet met zeer grote variatie en kwaliteitsproducten. Het verblijf is zeker de moeite waard.

Heerlijk hotel

Judith
4-9-2011

3 nachtjes geslapen. Was echt heerlijk. Alles was tot in de puntjes voor elkaar.

Prima hotel, nabij centrum,1e klas verzorging.

Bert Westerveld
21-8-2011

Dit hotel is geheel gerenoveerd door vakmensen. Alles is perfect afgewerkt. Ontbijt kan begonnen worden met champagne, voor de rest alles wat een mens blij kan maken. Bedienend personeel in ontbijtzaal vriendelijk en attent, evenals de receptie. Hebben hier 5 uitstekende dagen doorgebracht. Hotel ligt iets verder van centrum (15 min. lopen) maar wel direct achter de bekende winkelboulevard.

Aanbevelenswaardig is om via internet een busshuttle v.v. te regelen tussen luchthaven en Hotel. Reis je met Malev dan krijgt met ca 25% korting op deze service.

super mooi hoten en een fijne plek

dfgvv
25-5-2011

een heel erg mooi hotel mooie ligging

mooie natuur en goed eten

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel K+K Opera in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel K+K Opera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.