Hotel King's

Vriendelijke en behulpzame mensen Nette kamer Vlakbij het centrum

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    6Sandra Ruigendijk14-10-2018

Het kan een heel mooi hotel worden

Personeel was heel vriendelijk. Kamer was oud en vies. Bedden zaten met tie wraps aan elkaar en badkamer was niet schoon.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Jelle01-04-2018

Prima

De kamers zijn schoon, de mensen zijn vriendelijk en het is als toerist prima overnachten. Alleen het ontbijt was slecht. Weinig keus en het verliep allemaal heel chaotisch. Het is bijna alleen maar Hongaars eten. De locatie is wel echt fantastisch, midden in de Joodse wijk en uitgaansgelegenheden/leuke barretjes nog geen 5 minuten lopen. Het centrum is te voet ook prima te doen.

• Oude reviews

7suzanne_dewi06-08-2013

prima kamers, slecht ontbijt

Prima kamers met airco en minibar. voor mensen die waarde hechten aan het ontbijt is dit hotel een afrader. Slecht ontbijt met weinig keuze, en onsmakelijke tafarelen (koude melk was warm, geschifte yoghurt, er was geen chocolade pasta)

• 8Miranda26-06-2013

Fatsoenlijk hotel op loopafstand van centrum.

Afgelopen 3 nachten verbleven in King's hotel. De service is top, personeel wil veel voor je doen. Ontbijt voldoende, ruime schone kamer. Ligt in de oude Joodse wijk, buurt is een beetje verloederd, hotel is zeer netjes. Op loopafstand van Donau en veel bezienswaardigheden. Prijs/kwaliteit prima, voor € 24,00 p.p.p.n. incl. ontbijtbuffet. Zou er zo weer terug naartoe gaan.

Met oudere kinderen

• 7jack05-03-2013

prima basis in het centrum van boedapest

King's Hotel is in het centrum gelegen van Boedapest, midden in de joodse wijk. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamer die we hadden was iets gedateerd, de bedden waren prima. In de kamer was verder aanwezig een tafeltje met 2 stoelen, een clubfauteul, een bureautje, een minibar, een waterkoker, goed verduisterende gordijnen en een flatscreen TV. De badkamer met Bad (met douche), WC en wastafel was ook voorzien van een haardroger. De douchekop zat wat los en in de wastafel zaten barsten. De kamer werd dagelijks goed schoongemaakt en ook als de handdoeken op de grond waren gelegd werden deze vervangen. Het ontbijtbuffet wat bij ons in de prijs was inbegrepen was redelijk te noemen; muesli, serials, melk, yoghurt, fruit, sla, tomaten, roerei, worst, bacon en vaak nog andere warme dingen, vleeswaren, kaas (jong), brood, broodjes, zoete broodjes, thee, koffie, een soort van sap etc. Wij betaalden 23 euro per nacht incl ontbijt voor ons twee. Goede prijs/kwaliteit.

• 8talleke196501-10-2012

Uitstekend low Budget hotel!!!!

Leuk authentiek hotel, gangen lijken op een santorium gang maar kamers zijn eenvoudig doch goed verzorgd. Elke dag goede schoon maak en schone handdoeken (wanneer je ze op de grond gooit) ontbijt optioneel voor 5 euro zeer eenvoudig. Zeer ik zeg zeer vriendelijk personeel en absoluut behulpzaam of het het vragen naar het weer is voor de volgende als waar dit is of dat is niks was te veel. Eerlijk bij geld wisselen , mevrouw kantoor om de hoek is veel goedkoper. Goede centrale ligging en de gezellige studenten wijk waar je allemaal leuke binnen terrasjes heb, wij vonden geluidsoverlast minimaal tov eerdere berichtgevingen., Wijk oogt oud en rommelig maar wel veilig. Wij betaalden via touroperator voor 5 nachten zonder ontbijt 105 euro !!!!!!! en dan een vlucht erbij voor 50 euro retour hoe leuk kan het zijn !!!!

• 8Yvette14-06-2012

Goed hotel in hartje Boedapest!

Zeer goed hotel in de Joodse wijk. Goede uitvalsbasis voor een weekendje Boedapest. Personeel is zeer behulpzaam en spreekt perfect Engels. Kamers zijn wat gedateerd, maar wel schoon. In de buurt zijn genoeg leuke en goedkope restaurants en bars.

Met oudere kinderen

• 9PAUL ROMMELAERE05-05-2012

Leuk adresje in de Joodse wijk van Boedapest

King's hotel is een leuk hotel om te verblijven in Boedapest. Het hotel ligt midden in de Joodse wijk, dus in het centrum van Pest. De prijs-kwaliteit is uitstekend. Het hotel is ondergebracht in een oud charmant gebouw. De kamers zijn gerieflijk met een ruime badkamer. Het ontbijtbuffet is zeer gevarieerd. In de omgeving zijn er leuke restaurantjes. Vanuit dit hotel kan men heel gemakkelijk met het openbaar vervoer naar alle plaatsen in Boedapest die men wil bezoeken. De receptie is heel behulpzaam en spreekt uitstekend Engels. Vraag de receptie om de Boedapest Card om heel goedkoop met het openbaar vervoer te kunnen reizen, kortingen te krijgen in restaurants en musea. Als je vanop de kamer goedkoop wil bellen, vraag aan de receptie om een telefoonkaart. Kortom, het hotel is een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Boedapest tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

• 7Lucas Tonino24-03-2011

prijs-kwaliteitsverhouding is goed

het hotel is vrij centraal gelegen maar de straat is niet zo geweldig. Veel jeugdige gasten in het hotel. Het ontbijt is goed, de kamer die wij hadden was prima met goede bedden en schoon. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

4 tips over Hotel King's

• jack, 05-03-2013

Openbaar bvervoer is in Boedapest prima geregeld. Je kunt vanaf de luchthaven met bus 200E en daarna de metro in ca 45 minuten in het centrum van Boedapest staan en dat vanaf 530Huf (transferkaartje). Op de luchthaven kun je kaartjes kopen in het postkantoor, de boekwinkels en uit de automaat (slechtste oplossing).

In Boedapest bezoek een thermaalbad

• jack, 05-03-2013

Bezoek de thermaalbaden in Boedapest. Eten in Spinoza of Stone soup. Bezoek de UNESCO monumenten

• talleke1965, 01-10-2012

Neem geen Gellertbad!!!!!! absoluut niet aan Nederlandse normen het wass een aanrader en dit mocht je niet missen, nou het is gewoon smerig!!!!! Het geld niet waard

0 vragen over Hotel King's

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
    • Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats