Tijdelijk €25 aanbetaling

Kempinski Corvinus Budapest

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Kempinski Corvinus Budapest voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 12 reviews
+48

9.2FenomenaalScore uit 12 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over Kempinski Corvinus Budapest

• 9Dennisk_122-12-2014

Geweldig!

Midden in het centrum, goed bereikbaar met OV vanaf de luchthaven, ontbijt was Super! Diner is voor mij onbekend, uitstekende service, niet gehorig en ontzettend ruime kamers. Zwembad, fitness, Spa etc allemaal aanwezig maar geen gebruik van gemaakt.

• 10Bart11-12-2013

Blijft TOP

hi, ik ben er nogmaals geweest, de inkom is vernieuwd , ontbijtruimte ook en es bistro is nu restaurant erbij , komt wel koeler over nu vind ik persoonlijk

kamers zijn oké, is kempinski, dus dat betekent marmer + 2x / dag komt men kamer bekijken en bed openleggen etc ontbijt, ja, wie kempinski kent , is top, je hebt alles, nu moest ik wel naar champagne vragen maar dat was geen probleem. het enige hotel dat op vlak ontbijt zich ermee kan meten en waar ik al was was JW Marriott te Bucharest De rocco forte groep is minder uitgebreid bv , ja zwembad opnieuw niet gezien, geen tijd

zeker aanbeveelbaar + qua prijs valt dit zeker mee (in bv wenen of moskou betaal je 300 of meer /nacht , hier is dit stuk lager )

groetjes

• 10Bart27-01-2013

Tophotel aan goede prijs

Luxekamers, zwembad of massage heb ik niet gezien (geen tijd) Luxe onbijtbuffet: alles wat je wenst: 20tal soorten brood en pistolets, gerookte zalm gemarineerd of niet, warm eten, sekt ...(voor mij beste ontbijt ooit tot hiertoe), praagse ham(wat ik in praag dan niet zag), gewoon zeer goed! aanrader en niet zo duur voor kempinski men is nu bezig met verbouwing aan ingang , ik wil zo terug !

• 8bergernl03-09-2011

Comfortable- hotel, location, service

We enjoyed the hotel, its facilities, the team and general service as well as the hotel's location and food.

• 10RENEE CAVALLERO16-05-2011

Excellent

Held a conference of 25 people there, and it exceeded all expectations

• 9Il Quadrifoglio15-09-2010

Niet voor één nacht in Kempinski Corvenius.

Dit Kempinski hotel is erg goed. Niet alleen zijn de kamers ruim, comfortabel en perfect ingericht, aan faciliteiten ontbreekt het evenmin. Ik was er een week, dus tijd genoeg. Buiten liggen de winkels op 100 meter. Ontbijt- of restaurantgelegenheden in overvloed en goed hoeft niet echt duur te zijn. Probeer Palinka Bistrot Kave of ontbijt: California Coffee Company . De stadsrondrit is aan te bevelen, of neem de metro (enkel 1 euro) allemaal binnen 50-150meter. De Donau ligt op loopafstand, dito de kettingbrug of het parlement. Niemand weigert euro’s, maar soms is handgeld wel makkelijk. Mijn wisselkoers was 280.

• 9Rob05-09-2010

Tophotel, perfect gelegen

Kempinksi is een schitterend hotel, topservice en kwaliteit, zeer gunstig gelegen met metrostation met alle metrolijnen op 150m, op enkele minuten van winkelstraat en kettingbrug en met Hop on hop off bus voor de deur.

• 9Marscha en Sjaak24-03-2010

Zeer goed hotel met prima service

Kempinski in Boedapest is een prima hotel. Ligging is in het centrum aan de Pest kant. Eten in het hotel is zeer goed. De kamers zijn comfortabel. De service en de instelling van het personeel is uitstekend.

• 9Ben06-12-2009

nooit meer anders in Budapest

chique hotel met alles erop en eraan niets te wensen over.

• 9J. Plug25-08-2009

Keurig hotel, met goede service

Na twee weken hier geslapen te hebben, met pijn in m'n hart weer vertrokken

Hotel Kempinski Corvinus Budapest info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Erzsébet tér 7-8, H-1051