Hotel Ibis Budapest Heroes Square

Hotel Ibis Budapest Heroes Square

7.7Goed

Hongarije, Hongarije, Boedapest

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budapest Heroes Square voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

14 reviews over Hotel Ibis Budapest Heroes Square

• 8bertrant19-04-2016

Leuk hotel voor stedentrip!

We sliepen hier meerdere dagen met als doel een stedentrip. Hotel ligt erg dichtbij het Heldenplein wat ideaal is. Voor de deur stoppen er bussen en om de hoek bij het Heldenplein de metro met een rechtstreekse verbinding met het centrum van Pest. Hierdoor was je in 10 minuten in het centrum. De kamer was ruim en schoon en ook de badkamer was goed met een lekkere douche. Ontbijt was prima te doen en werd regelmatig bijgevuld. Personeel ook behulpzaam en aardig. Kortom. Top uitvallocatie voor een stedentrip.

BMaria, general manager, 04-07-2016

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen en complimenten. Ik ben blij dat je genoten hebt van uw verblijf in het Ibis Heroes Square in Boedapest en kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen snel weer terug. Met vriendelijke groet, Maria Blaskovics GM.

Gereisd met partner in april 2016

• 7sophie40414-05-2013

Prima hotel voor weekendje weg

Onlangs hier paar nachten verbleven. Het hotel ligt net buiten het centrum (naast de dierentuin) waardoor je al gauw met de metro of bus op pad moet gaan. Wel maar 1 metrohalte verwijderd van het bekende badhuis széchenyi. Het hotel zelf is prima. Kamers zijn netjes, ruim en schoon. Het personeel was ook zeer vriendelijk en behulpzaam bij problemen of vragen. Wel leuk was het uitzicht van de kamer. Wij keken zo op de dierentuin. Het ontbijt was niet echt spectaculair en zelf hebben we er ook maar een keer gegeten en voor de rest bij het Antique Cafe om de hoek (aanrader!).

Al met al een prima uitvalbasis voor een weekendje weg.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Bas12-09-2010

Een echte aanrader! Zeer goed hotel!

Dit is een zeer goed hotel. Mooie grote schone kamers, goed ontbijt. Wifi op de begane grond, lounge en restaurant. Ligging is perfect. Je kunt lopen naar het centrum of met de metro welke zeer dichtbij is. Hotel ligt vlak bij thermale baden, prachtig park met dierentuin. Personeel spreekt zeer goed Engels en is erg servicegericht.

Gereisd met partner in september 2010

• 8Marjoke van Alphen08-06-2010

Net hotel

Goed hotel. Nette kamer. Zag er goed uit, niet zo ongezelling. Goede badkamer, ruim genoeg, al stond het toilet we erg dicht op de muur, zodat je er schuin op moest zitten. Kamer zag er keuring onderhouden uit. Het lawaai van de staat was soms goed hoorbaar, maar het was niet zo dat dit te erg werd. Het klimaat beheersing werkte behoorlijk, maar kon iets beter. Het ontbijt was goed. Alles werd constant aangevuld en er was toch iedere dag een zekere variatie. Je kon er ook 's avonds eten, maar dat was niet echt bijzonder. Een zeer kleine kaart. De locatie van het hotel was prima. Een trolleybus voor de deur en één van de metrolijnen iets verder lopen. Dit hotel is een aanrader voor een verblijf in Boedapest.

Gereisd met partner in juni 2010

• 7Hans Strijards01-02-2010

Keurig, iets zakelijk hotel

Wij waren eind januari in dit hotel wegens familiebezoek.Dit is een keurig hotel met prima kamers. Gewoon netjes en alles wat u nodig heeft is aanwezig. Wat heel prettig is dat er de hele avond in de lounge een drankje en hapje geserveerd kan worden. Heerlijk als je s,avonds laat pas binnenkomt. Helaas moet U wel slapen met de ramen dicht wegens het verkeersgeluid.

Gereisd met partner in januari 2010

• 7Larissa28-10-2009

leuk hotel op goede locatie

Hotel is gelegen vlakbij het heldenplein en de dierentuin (aanrader). De kamers zijn sober maar dat past weer uitstekend bij het ontbijt wat ook niet al te overdadig is. Het personeel bij de receptie spreekt goed engels en is hulpvaardig.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Bakker24-07-2009

Mooi hotel, goede plek

Een mooi hotel op een goede plek ten opzichte van et centrum, park en metro. Helaas stond in onze bevestiging kamer met bad. Een bad was er niet. De kamers zijn spartaans ingericht. Naast een bed heb je 1 stoel en een kofferbankje. veel lege ruimte waar je je spullen op de grond kan leggen, dat wel. Het ontbijt is karig. Oud brood dat zonder regelmaat wordt aangevuld. Weinig tot geen variatie. En zoals in bijna elk hotel slechte koffie bij het ontbijt. Het personeel is vriendelijk en spreken goed engels. Dichtsbijzijnde pin automaat is bij de ingang van de dierentuin (bijna tegenover het hotel)

Gereisd met partner in juli 2009

• 8fam. pen01-09-2008

fijn hotel m.u.v. ontbijt

het ontbijt zou wat vaker aangevuld mogen worden. personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. vooral het kamermeisje verdient een pluim: wij hadden de safe open laten staan. Al ons contant geld, pasjes, paspoorten, videocamera etc waren niet aangeraakt. kan het hotel iedereen aanbevelen.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8B. Augustin17-09-2007

Het hotel is gerenoveerd en heet tegenwoordig Ibis Heroes. Het is een leuk hotel en ligt niet direct in het centrum, maar wel vlakbij het beroemde Heldenplein, de dierentuin, thermaal bad e.d. Prima bereikbaarheid. Het personeel is vriendelijk. het enige minpunt is dat er geen gezellige lobby is. Het ontbijt daarentegen is prima, evenals de kamers die sober maar proper zijn.

Gereisd met partner in september 2007

• 7jonkergouw10-09-2007

gunstige ligging nabij stadspark. ontbijtbuffet was goed een ruime keuze. diner was matig.

Gereisd met vrienden in september 2007

0 tips over Hotel Ibis Budapest Heroes Square

0 vragen over Hotel Ibis Budapest Heroes Square

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV