Hotel Ibis Budapest City

Hotel Ibis Budapest City
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budapest City voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Ibis Budapest City in het Nederlands

prima, rustig en centraal

icg, 26-10-2017

dit vriendelijke hotel ligt op loopafstand van interlokaal bus- en treinstation en naast de metro. wij voelden ons zeer gastvrij onthaald. voor een tweede bezoek tijdens dezelfde vakantie kregen we zelfs als rustige kamer advies: op elke verdieping kamer 7 t/m 12. die liggen niet aan de straat, maar aan een binnenplaats. het ontbijt was echt goed en werd constant aangevuld. belangrijke gebouwen, zoals de synagoge, het parlement en het kasteel lagen allemaal op loopafstand.

correct hotel met goede ligging

Hannelore, 12-4-2014

Het hotel zit dicht bij een metrostation en op wandelafstand van de andere stadsdelen. Aangename, verzorgde kamers, vriendelijk personeel, goed ontbijt maar niet uitgebreid. Prijs/kwaliteit ok + goede ligging. Ideaal voor citytrip

Prima hotel voor stedentrip !!

BW Janssen, 17-10-2013

Goede ligging, vriendelijk en behulpzaam, zeer goede bedden, fijne kamers.

Vraag wel voor een kamer aan de achterzijde, lekker rustig.....Wij hebben het ontbijt genoten bij Cafe Ludo, zo`n 150 m vanaf het hotel. Voor enkele Euro`s krijg je hier een perfect ontbijt. Ook voor het avondeten gingen wij hier telkens terug naar toe, heerlijk en goedkoop met iedere avond live muziek. Gasten van het Ibis hotel krijgen het eerste drankje gratis, vraag de flyer aan de receptie.

Prima hotel voor een goede prijs.

Hardloper, 10-9-2008

Ligt tegenover metrostation. Naast Burger King. Ontbijt erg duur voor Hongaarse begrippen. Mooie ruime kamers. Prima badkamer. Goed werkende airco. Perfecte prijs/kwaliteit verhouding

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budapest City in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budapest City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Budapest City scoort een 9.08 uit 10 op basis van 5 reviews.