Géén boekingskosten
/Hongarije/Hongarije/Boedapest/Hotels Boedapest/Hotel Ibis Budapest Centrum

Ibis Budapest Centrum

HongarijeHongarijeBoedapest

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Ibis Budapest Centrum voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 22 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 22 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

22 Reviews over Ibis Budapest Centrum

• 9Ann06-07-2019

Goed gelegen hotel, voor herhaling vatbaar

Het is een waardig 3*hotel. Alles is aanwezig. Er is wel geen kluisje op de kamer, maar je kan een kluis gebruiken aan de receptie. Ook geen frigo aanwezig op de kamer, maar buiten het hotel zijn er genoeg restaurants, cafés en supermarkten om steeds iets fris te gaan halen. Dicht bij metro en bushaltes, bus vanaf de luchthaven stopt op 50m van de deur,rustige straat.Ontbijt was in orde, er waren ook wafels. Personeel aan de receptie is heel behulpzaam en vriendelijk.

• 8Mariska13-03-2017

Het was er goed en vriendelijk personeel.

Het was allemaal goed en netjes.Het eten was ook goed.

• 9Kees13-05-2016

Het verblijf in dit hotel was heel goed!

Het hotel is recent gerenoveerd en dat is overal goed zichtbaar. Alles ziet er heel mooi en schoon uit. De kamers zijn niet groot en hebben een basic inrichting. Bedden zijn van hele goede kwaliteit, niet te hard en te zacht. Ook de kamers zien er mooi en schoon uit. Je kunt alleen gebruikmaken van een ontbijt en dat is goed verzorgd. In directe omgeving zijn veel restaurants. Het hotel ligt zeer gunstig aan de rand van het centrum van Pest. Er zijn opstapplaatsen voor metro, tram en bus op ongeveer 150 m afstand van het hotel. Uitstekend hotel voor een stedentrip, maar ook wel voor een iets langer verblijf. Wij waren met volwassen kinderen. Voor kleine kinderen zijn er geen faciliteiten. In folder stond dat er een dakterras was, maar daar konden wij niet op. Het dakterras is in iedergeval geen rooftop bar. Het personeel is vriendelijk en heel behulpzaam. Voor een stedentrip is het hotel is een echte aanrader!

• 9bob10-04-2015

Ideaal gelegen

Het is natuurlijk een hotel van een internationale keten, dus redelijk onpersoonlijk. De kamers zijn juist groot genoeg, maar voldoende comfortabel. Het personeel is vriendelijk en het ontbijt is ruim voldoende en wordt regelmatig bijgevuld. De ligging is perfect : alle bezienswaardigheden zijn ofwel te voet bereikbaar, of met de trams/metro waarvan de haltes op 50 meter afstand liggen.

• 9Erwin en Nathalie06-08-2014

Super hotel in super stad

Kwamen aan bij receptie en binnen 3 sec wisten ze wie we waren en zeiden : parkeert u uw auto alvast in de garage en als u boven komt heb ik alle papieren voor u gereed liggen en dit was ook zo!! Spullen op de kamer gezet en terug naar de receptie voor enkel info over het vervoer en dergelijke. SUPER uitleg gekregen en nog enkele goede tips over de stad zelf , die ook helemaal SUPER was. Wij zijn nog nooit zo tevreden geweest als in dit hotel dus in woord FANTASTISCH.

• 7Hans van der Ree15-01-2014

Prima uitvalsbasis

Goed hotel voor een prima prijs. Openbaar vervoer om de hoek. Kamers niet zo groot maar goede bedden en alles schoon. In de straat diverse restaurants. Een aanrader!

• 8Ilona10-07-2013

Goed hotel, vriendelijk personeel

Wij zijn voor een stedentrip verbleven in het Ibis hotel en waren erg tevreden. We konden om 12.00 uur al in de kamer terwijl inchecken eigenlijk pas vanaf 14.00 uur zou kunnen. De kamer was schoon, de bedden lagen heerlijk en de gratis wifi verbinding was goed en snel. Nadat we het kamermeisje via een briefje hadden gevraagd voor een 3e handdoek, lag deze klaar toen we terug kwamen op de kamer. De badkamer is een beetje krap. In het gezellige straatje voor het hotel liggen allerlei restaurants waar je voor heel weinig geld lekker kunt eten en drinken! Ook is er 1 straat verderop een supermarkt waar je elke dag verse broodjes kunt kopen.

• 8MaaikeE20-03-2013

Goed hotel!

Het is een mooi en goed hotel met een prima ligging, binnen een paar minuten lopen ben je al bij de tramhalte waarmee je zo het centrum ingaat. Het ontbijt is ook goed en heel gevarieerd.

• 8Daisy11-03-2013

Goed hotel

Het hotel heeft een perfecte ligging in het centrum. Met het openbaar vervoer kan je naar de bezienswaardigheden reizen. De kamers zijn schoon en netjes en het ontbijt is ook prima.

• 9G. Hendriks07-03-2013

Ontzettend gezellige ligging, mooi hotel

Het hotel heeft een perfecte ligging, ik een gezellige straat met leuke restaurantjes. Nog geen 100m lopen is een tramstation die je binnen 5 minuten naar de winkelstraat brengt van Budapest! Het ontbijt is erg lekker en de kamers zijn schoon en netjes! Ibis Budapest Centrum is een echte aanrader!

Hotel Ibis Budapest Centrum info

Het complex