Hotel Iberostar Grand Budapest

Hotel Iberostar Grand Budapest

10Fenomenaal

Hongarije, Hongarije, Boedapest

10Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Grand Budapest voor je op een rij gezet:

• Sauna

26 reviews over Hotel Iberostar Grand Budapest

• 9katrin06-03-2017

super mooi hotel met uistekende ligging

Zeer hartelijk ontvangst, zeer mooie en propere kamers. We hadden ook een heel mooi zicht op het liberty square. Het personneel is super vriendelijk en altijd bereid om te helpen. Ik heb zelfs geen woorden om ons ontbijt te beschrijven; heerlijk ! In de bar konden we voor een redelijke prijs een coctail drinken.

Gereisd met partner in maart 2017

• 10Erna01-04-2015

Heerlijk hotel, luxe maar niet te overdreven

Heerlijk hotel, mooie kamers, zeer ruim. Je kan je kamer voorzien van een "geur" relaxing/romantisch/ontspanning. Personeel erg behulpzaam, vriendelijk, je voelde je echt welkom. Ontbijt is goed, buffet maar ook a la carte te bestellen. Men staat smorgens al klaar met een glas champagne, en vers geperste jusdórange. Niets is te gek in dit hotel. Zeker een aanrader. Het maakt Budapest nog mooier

Gereisd met partner in januari 2015

• 10Jack en Marijke15-03-2014

100%

Prima hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Onze retourvlucht was in de avond Wij hebben nog de gehele dag kunnen genieten van Budapest. Onze bagage konden wij in bewaring geven. Bij terugkomst in hotel wederom goed opgevangen.

Gereisd met partner in maart 2014

• 10Ton15-09-2013

Beste 5 sterren hotel

Een geweldig hotel, rustig doch centraal gelegen in Boedapest. Het hotel ademt sfeer uit en de kamers zijn erg schoon en tot in de puntjes onderhouden. De kamers zijn groot en modern ingericht. De badkamer heeft een groot, vrijstaand ligbad, en aparte wc en een aparte inloopdouche. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader is het restaurant. De kok is een ware meester. Het ontbijt is volledig en heeft naast een buffet een a la carte menu met een grote keuze uit eiergerechten, wafels, pancakes en nog meer. Alles wordt opgediend op sterrenniveau. Elke kopje koffie wordt vers gezet en de jus d'orange wordt per glas vers geperst. Een echte aanrader! Het hotel is een ideale uitvalbasis om Boedapest te verkennen.

Gereisd met partner in september 2013

• 10mvangrouw01-06-2013

Prijs kwaliteit verhouding een dikke 10

In maart voor 5 nachten 2 personen net iets meer dan 500 euro inclusief top ontbijt via duitse aanbieder. Onbijt ook keuze a la carte met o.a. ca 15 verschillende manieren waarop eieren gemaakt worden. Kamer 405 op 4e verdieping had super uitzicht over het plein. Enigste min puntje is dat bij douchen water over dorpel liep, afvoer niet op regendouche berekent. Een tweede stoel was ook welkom geweest. Verder perfect.Goede ligging , rustige nette buurt, aardig personeel, schoon. Favoriete Italiaans restaurant was voor ons Pomo D Óro , ligt om de hoek.Vanuit lekker bad met een muziekje in badkamer naar je tv kijken ook leuk.Geen nederlandse zenders en geen film kanaal zijn een verbterpunt. Gezien prijs/kwaliteit toch een tien.

Gereisd met partner in maart 2013

• 10Bianca02-05-2013

Fantastisch hotel !

Het hotel was echt fantastisch! Het hotel ligt ten eerste zeer centraal in het Pest gedeelte, op loopafstand van de bezienswaardigheden. Voor het hotel een leuk park en in de straat van het hotel leuke restaurantjes en terrasjes. De service is ook top met zeer vriendelijk personeel. De kamer was erg mooi, schoon en modern met een super bad en heerlijke regendouche. Wij hadden een standaard kamer op de vierde verdieping met prachtig uitzicht op het park. Alleen de airco viel ons tegen. Hij werkte wel maar het was geen airco zoals we in andere hotels hebben gehad. Wij hebben ook voortreffelijk gegeten in het restaurant met lekkere tapas gerechten. Zeker de moeite waard om hier te eten. Het ontbijt buffet was goed maar niet heel bijzonder. Maar je kunt ook verschillende eier gerechten a la carte bestellen bij het ontbijt (inbegrepen). Je kunt overigens ook heerlijk buiten op het terras ontbijten of dineren. Er is ook een sauna en spa maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt.

Gereisd met partner in april 2013

• 10Davy Van Acker04-01-2013

Tophotel op een toplokatie

Prachtig gerenoveerd hotel, klassieke architectuur aan de buitenkant, modern design binnen het hotel. Charmehotel met 50 ruime kamers verdeeld over 5 verdiepingen in het centrum, gratis wifi, ruime kamers, spa inlcusief met sauna - turks stoombad - fitness - jacuzzi, lekker gourmetontbijt. Wij hadden de deluxe kamer, goed voor 40m², groter dan gelijk welke kamer in alle andere hotels.Groot alleenstaand ligbad, aparte rainshower, apart toilet, grote en brede gang met minibar, lavazza koffietoestel, slippers en badjassen voor de spa, elektrische gordijnen en onze kamer had een prachtige zicht op het plein. Het is eerder een Bed en Breakfast, maar in de zomer staat er een groot terras voor de deur en biedt het gelegenheid tot tapas voor het grote publiek. De keuken heeft reeds prijzen gewonnen en de verzorging is ook optimaal. Er is één restaurant " La Plaza". hier vindt ook het ontbijt plaats.

Gereisd met partner in december 2012

Hotel Iberostar Grand Budapest info

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies, Logies-ontbijt

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Hongaars, Internationaal, Italiaans, Spaans

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages