Hotel Iberostar Grand Budapest

Hotel Iberostar Grand Budapest

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Grand Budapest voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Iberostar Grand Budapest in het Nederlands

super mooi hotel met uistekende ligging

katrin
6-3-2017

Zeer hartelijk ontvangst, zeer mooie en propere kamers. We hadden ook een heel mooi zicht op het liberty square. Het personneel is super vriendelijk en altijd bereid om te helpen. Ik heb zelfs geen woorden om ons ontbijt te beschrijven; heerlijk ! In de bar konden we voor een redelijke prijs een coctail drinken.

Heerlijk hotel, mooie kamers, zeer ruim. Je kan je kamer voorzien van een "geur" relaxing/romantisch/ontspanning. Personeel erg behulpzaam, vriendelijk, je voelde je echt welkom. Ontbijt is goed, buffet maar ook a la carte te bestellen. Men staat smorgens al klaar met een glas champagne, en vers geperste jusdórange. Niets is te gek in dit hotel. Zeker een aanrader. Het maakt Budapest nog mooier

100%

Jack en Marijke
15-3-2014

Prima hotel.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Onze retourvlucht was in de avond

Wij hebben nog de gehele dag kunnen genieten van Budapest.

Onze bagage konden wij in bewaring geven.

Bij terugkomst in hotel wederom goed opgevangen.

Beste 5 sterren hotel

Ton
15-9-2013

Een geweldig hotel, rustig doch centraal gelegen in Boedapest. Het hotel ademt sfeer uit en de kamers zijn erg schoon en tot in de puntjes onderhouden.

De kamers zijn groot en modern ingericht. De badkamer heeft een groot, vrijstaand ligbad, en aparte wc en een aparte inloopdouche.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader is het restaurant. De kok is een ware meester. Het ontbijt is volledig en heeft naast een buffet een a la carte menu met een grote keuze uit eiergerechten, wafels, pancakes en nog meer.

Alles wordt opgediend op sterrenniveau. Elke kopje koffie wordt vers gezet en de jus d'orange wordt per glas vers geperst. Een echte aanrader!

Het hotel is een ideale uitvalbasis om Boedapest te verkennen.

Prijs kwaliteit verhouding een dikke 10

mvangrouw
1-6-2013

In maart voor 5 nachten 2 personen net iets meer dan 500 euro inclusief top ontbijt via duitse aanbieder. Onbijt ook keuze a la carte met o.a. ca 15 verschillende manieren waarop eieren gemaakt worden. Kamer 405 op 4e verdieping had super uitzicht over het plein. Enigste min puntje is dat bij douchen water over dorpel liep, afvoer niet op regendouche berekent. Een tweede stoel was ook welkom geweest. Verder perfect.Goede ligging , rustige nette buurt, aardig personeel, schoon. Favoriete Italiaans restaurant was voor ons Pomo D Óro , ligt om de hoek.Vanuit lekker bad met een muziekje in badkamer naar je tv kijken ook leuk.Geen nederlandse zenders en geen film kanaal zijn een verbterpunt. Gezien prijs/kwaliteit toch een tien.

Fantastisch hotel !

Bianca
2-5-2013

Het hotel was echt fantastisch! Het hotel ligt ten eerste zeer centraal in het Pest gedeelte, op loopafstand van de bezienswaardigheden. Voor het hotel een leuk park en in de straat van het hotel leuke restaurantjes en terrasjes. De service is ook top met zeer vriendelijk personeel. De kamer was erg mooi, schoon en modern met een super bad en heerlijke regendouche. Wij hadden een standaard kamer op de vierde verdieping met prachtig uitzicht op het park. Alleen de airco viel ons tegen. Hij werkte wel maar het was geen airco zoals we in andere hotels hebben gehad. Wij hebben ook voortreffelijk gegeten in het restaurant met lekkere tapas gerechten. Zeker de moeite waard om hier te eten. Het ontbijt buffet was goed maar niet heel bijzonder. Maar je kunt ook verschillende eier gerechten a la carte bestellen bij het ontbijt (inbegrepen). Je kunt overigens ook heerlijk buiten op het terras ontbijten of dineren. Er is ook een sauna en spa maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt.

Tophotel op een toplokatie

Davy Van Acker
4-1-2013

Prachtig gerenoveerd hotel, klassieke architectuur aan de buitenkant, modern design binnen het hotel. Charmehotel met 50 ruime kamers verdeeld over 5 verdiepingen in het centrum, gratis wifi, ruime kamers, spa inlcusief met sauna - turks stoombad - fitness - jacuzzi, lekker gourmetontbijt. Wij hadden de deluxe kamer, goed voor 40m², groter dan gelijk welke kamer in alle andere hotels.Groot alleenstaand ligbad, aparte rainshower, apart toilet, grote en brede gang met minibar, lavazza koffietoestel, slippers en badjassen voor de spa, elektrische gordijnen en onze kamer had een prachtige zicht op het plein. Het is eerder een Bed en Breakfast, maar in de zomer staat er een groot terras voor de deur en biedt het gelegenheid tot tapas voor het grote publiek. De keuken heeft reeds prijzen gewonnen en de verzorging is ook optimaal. Er is één restaurant " La Plaza". hier vindt ook het ontbijt plaats.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Grand Budapest in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Grand Budapest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Grand Budapest scoort een 9.96 uit 10 op basis van 27 reviews.