Hotel Hunor

Hotel Hunor
7,7

6 reviews over Hotel Hunor in het Nederlands

Een hotel waar je graag terug komt !

plaats
31-7-2012

Er schrijven mensen op zoover wat soms totaal niet klopt. Dit hotel word goed gerund,de kamers zijn up to date,en word aan alle punten gewerkt . Er is nu een Sauna,fitness,enz in dit hotel . Het eten is super,en de bedden zijn dit in orde . Er is een zwembad in de buurt die Zomers open is . en een markt 1 x per week de tram verbinding is om de hoek enz enz te veel om op te noemen

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Hunor = horror !!!

Fam.
27-8-2011

De kamers van onze gehele groep waren niet schoongemaakt. Bij ons zaten de remsporen van de vorige gasten nog in de toilet en bij anderen lag er een plas urine op de toilet!! Het bad was te goor en ik ben serieus bang geweest om een of andere ziekte op te lopen. De handdoeken waren vies en gerafeld. De lakens pasten niet op de matrassen en medereizigers hadden zelfs geen kussenslopen. Het personeel is zeeeer onvriendelijk. Kortom: VIES, VIES en nog eens VIES!!!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

Sanitair erg slecht

Axel Steenhuisen
6-8-2009

Prima hotel met uitzondering van het sanitair,douchekop spoot alle kanten op en achter het plastic doucegordijn werd het erg nat. schimmel op de wanden en vloer van de douceruimte. Kussens erg dun en er stond een gammel stoeltje achter het ikea buro. doucekop werd na onze klacht de dag er op vervangen voor een nieuwe,dus td was erg snel.verder was erg personeel erg vriendelijk lakens werden dagelijks verschoond en ook de handdoeken. Eten erg goed,alleen geen idee wat het allemaal was. met een dagkaart van het openbaarvervoer a 1550 HUF.kun je 24 uur reizen station is vlakbij. kamers waren wel erg gehorig,maar wel voorzien van airco, wat hier geen overbodige luxe is,ontbijtbuffet was erg uitgebreidt,alleen af en toe een rommeltje omdat er veel groepen tegelijk kwamen ontbijten. Obers waren vriendelijk en proberen de nederlandse taal te spreken. De prijzen waren redelijk, colalight en grote bier 0,5 L 1100 Huf Konden daar ook met euro's afrekenen. Al met al prima hotel.

Gereisd Met vrienden in juli 2009

Gunstig hotel!

len
4-2-2009

Goed hotel gunstig gelgen op metro-afstand van het centrum. Diner was goed te noemen, op verzoek kregen we friet ipv rijst, verder was het vrij druk bij het ontbijt. Kamers zijn perfect!

Gereisd Met vrienden in augustus 2008
2008

voor de eerste keer in boedapest en gelijk een goed hotel

mario sajet
2-6-2008

voor de eerste keer in boedapest en gelijk een goed hotel ontbijt kan iets beter maar avondeten echt hongaar maar wel lekker en warm goede kamers schoon airco minibar met normale prijzen wel wat afgelegen maar als je de hele dag druk bent geweest is dat niet zo erg ik vond het een gezellig hotel met betaalbare drankjes en een hele goede wijnkaart voor de liefhebbers dus ik vind het een aanrader groetjes mario

Gereisd Met vrienden in juni 2008
2007

Wij zijn dit jaar (mei) voor de eerste keer in dit hotel

Jan
6-6-2007

Wij zijn dit jaar (mei) voor de eerste keer in dit hotel geweest, Het is een mooi hotel, schoon en met mooie ruime kamers met een airconditining. Deze konden we de gehele dag aan laten staan zodat de kamer lekker koel bleef.(de afstandbediening kregen we zonder borg mee, evenals die van de tv, alleen kamernummer werd genoteerd). Elke dag schoone handdoeken. Goede bedden (boxsprings). Personeel is zeer zorgzaam en zeer vriendelijk. De prijzen van de comsumpties zijn in vergelijking met andere landen laag. Het eten is traditioneel Hongaars, maar goed, veel afwisseling en erg lekker. Dit geldt zeker voor de lunch en het diner. Het Ontbijt is wat karig maar zeker voldoende en er is van alles te verkrijgen.

Gereisd Anders in Wed Jun 06 2007 08:22:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hunor in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hunor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.