Appartement Gozsdu Court

Appartement Gozsdu Court

3.2Onvoldoende

Hongarije, Hongarije, Boedapest

Op vakantie geweest naar Gozsdu Court?

3.2Onvoldoende

3 reviews over Appartement Gozsdu Court

• 2019
    2Charles weyne07-11-2019

Rampzalig

Op het eerste gezicht ruime, propere kamers in een levendige buurt. Snachts begint deze buurt zich helaas te ontpoppen tot uitgaansbuurt. In de kamers hoor je de muziek drummen tot rond 5u ‘s morgens! Slapen is hierbij geen optie! Honderden zatlappen en evenveel cafés maken enorm veel lawaai. De kamers zijn hier ook slecht voor geïsoleerd, waardoor het lijkt of het feest naast je bed plaatsvindt! Absoluut geen aanrader als je goed wil slapen snachts. Mijn ganse reis ben ik verschikkelijk moe geweest hierdoor, de prachtige stad was niet te genieten op deze manier. GA HIER NIET ALS U WILT SLAPEN SNACHTS!

Gereisd met partner in november 2019

• Oude reviews

8Colin25-05-2016

Uitstekende ligging!

Het appartement bevindt zich in het midden van de Gozsdu strip. Een lange straat met restaurants en cafés. Centraal gelegen met een heleboel leuke dingen op loopafstand. In het weekend is het wel erg druk en luidruchtig in de strip, maar dat vonden wij geen probleem. Het personeel is super behulpzaam. Vliegtickets uitprinten en taxi's regelen is geen enkel punt. De appartementen zelf zijn prima. De keuken en woonkamer zijn niet heel groot, maar die hadden wij ook niet nodig. Slaapkamers zijn goed. Wij hadden één ochtend koud water om te douchen. Dat was wel een minpuntje, maar een koude douche is gezond! Handdoeken worden dagelijks gewisseld en bedden dagelijks opgemaakt.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 10Janet17-03-2015

Helemaal Top!

Alleen verbleven in dit royale appartement. Het ligt overal vlakbij, midden in het centrum, op loopafstand van Deak Ferenc, een metrostation waarvandaan je alle kanten op kunt. Hoewel het een appartement is, heb je hotel faciliteiten. Om de dag schoonmaak, schone handdoeken en ook kun je 'beneden' ontbijten als je dat wilt. Het appartement dat ik heb is van normale grootte, dat wil zeggen, supergroot voor een vakantieappartement. De medewerkers van Gozsdu gaan tot het uiterste om het je volledig naar je zin te maken.

Let wel op: ik hou ervan om midden in het gebruis te zitten. Mocht je daar niet van houden, dan moet je hier niet zijn. In Gozsdu Court is er vanalles te doen en tot heel laat. Dus je moet wel goed door geluid heen kunnen slapen of stevige oordoppen kopen. Zelf vind ik het alleen maar supergezellig om al die levendigheid om me heen te hebben!

Alleen gereisd in maart 2015

Appartement Gozsdu Court info