Hotel Golden Park

10 reviews over Hotel Golden Park in het Nederlands

zeer matig

bernd
1-1-2017

alles zeer matig. Kamers toe aan een renovatie. eten smorgen ook niks speciaal. Wel een goede ligging

Niet weer !!!!.

JP
24-8-2016

Vloerbedekking kamer echt goor, handdoeken en bedsprei op grond gelegd zodat enigszins schoon was. Ontbijt minimaal.

Dit nooit meer.

Rene
30-7-2014

Bij aankomst verschrikkelijk vervuilde kamer werd wel schoongemaakt.

Werksters krijgen geen tijd hiervoor.

Hotel is vies en verouderd zeker geen 4* waard.

Eten ontbijt was koud oud brood vieze gore eetzaal.

Slaapkamers vies en oud beddegoed handdoeken vies goor en gescheurd.

Al met al een hotel om te vergeten. Boek voor een paar centen meer een echt 4* hotel en ga niet op aanbiedingen af voor dit hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Park voor je op een rij gezet:

Verouderd hotel dat niks sfeer uitstraalt. Wel zeer goede ligging tov metro én treinstation. Je kan zelfs te voet veel bezienswaardigheden bezoeken. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig.

Niet luxe maar prima

Esther
9-8-2013

Ooit ws best chic geweest, nu niet meer. Bv lege tissuehouder aan de muur in de badkamer. Badkamer verder netjes (wel douchegordijn in bad). Ook rest van de kamer netjes. Onze kamer was niet erg groot maar voldoende. Goede bedden. Airco goed maar moesten wel gordijnen veelal dichthouden omdat het anders wel warm werd. Goede ligging, Tegenover station, metro, tram. Grote supermarkt dichtbij (24/7 0-en) Personeel receptie vriendelijk. Overige personeel was niet erg enthousiast. Konden van schoonmaakster geen extra handdoek,krijgen. Ontbijtruimte niet erg sfeervol maar ontbijt prima. ws voor ieder wel iets te vinden. Weinig croissants maar dat is persoonlijk. Kortom, prima verblijf, Geen wifi op kamer (dit wisten we).

perfect voor treinreizigers

stefan_3
16-7-2012

Dit hotel bevind zich naast het hoofdstation van Boedapest en is zodoende een goede uitvals basis voor de treinreiziger, neem bij dit hotel ook het ontbijd als je er op zondag ben aangezien je niet veel bakkers in de buurt heb die open zijn.

Het hotel zit redelijk vol met mensen uit de UK.

Het is een groot hotel, er valt weinig biezonders over te zeggen dan dat het perfect is voor de treinreiziger en zekker een aanrader voor mensen die de stad willen zien.

naar en lelijk hotel!

meneer Janssen
20-9-2011

Als je naar dit hotel wilt denk dan nog een keer goed na want het is een heel slecht hotel! ik ga hier nooit meer heen. Het ontbijt was oud en hard en al het warme eten was koud.. De wc's zijn niet goed schoon en er zit schimmel in de hoekjes in de badkamer.

Echt een afknapper!

Hotel met goede verbindingen

Berry
18-11-2009

Het hotel ligt tegenover het Keleti station met trein- en metro verbindingen. De vier sterren zijn enigszins overgewaardeerd, maar toch is Golden Park een prima plek om Boedapest te verkennen. De kamers zijn schoon en niet al te ruim. Het ontbijt is simpel maar voldoende.

De kamers waren goed.

Metro en bus vlakbij het hotel, te voet naar het centrum een dikke 10 minuten wandelen.

Maar het ontbijt vonden we niet goed, 2 dagen geen confituur, brood van de dag voordien en personeel die niet weten hoe ze een tafel moeten afruimen ( geen organisatie). Maar voor de prijs vonden we het toch ok. Eten genoeg in budapest en niet duur.

2007

hotel erg goed gelegen tov openbaar vervoer: metro direct voor hotel, trein (naar bijv. balatonmeer) aan de overkant.

Uitmuntend hotel, geen 10 omdat vrijwel alle schilderijen in het hotel scheef hingen.... Goed ontbijt met alles erop en eraan. Veel rijke jappaners, Italianen. Wel apart dat om 07.30 uur bij ontbijt stevige disco werd gedraaid

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Park in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.