Hotel Fraser Residence Budapest

Luxe hotel, Kinderhotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag23°9°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Fraser Residence Budapest voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Fraser Residence Budapest in het Nederlands

Fantastisch (ontbijt) hotel

fam.mermans
18-10-2015

Zeer vriendelijk personeel. Ruime nette kamer. Ontbijtbuffet is niet erg uitgebreid, maar prima verzorgd.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Ideaal hotel voor een city trip!

Linda
10-9-2013

Onwijs mooi en lux appartement, goed ingericht en van alle gemakken voorzien. Ruime slaapkamers met hele fijne bedden, veel kastruimte een mooie ruime woonkamer met zitgedeelte en een balkon dag rondom het appartement loopt, waardoor je elk gedeelte van de dag heerlijk buiten kan zitten. Het appartement is schoon en het ontbijt in het restaurant is lekker en gevarieerd. De eigenaar hebben wij verschillende keren gesproken, hij laat je als gast thuis voelen, geeft graag tips over bezienswaardigheden en jou mening telt!

Gereisd met vrienden in maart 2013

PRACHTIG NIEUW APPARTEMENT. HEEL GOED.

carlie
28-2-2012

Dit appartement is heel goed. Heel mooi nieuw gebouw met heel mooie inrichting. Om de hoek is een nieuw winkelcentrum met warenhuis, eetgelegenheden en winkels.Rustig gelegen, niet ver van metro met directe verbinding naar centrum.Goed ontbijt.Zeer vriendelijk personeel.Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesKrant, Handdoeken(service), Autoverhuur, Fietsverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fraser Residence Budapest in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fraser Residence Budapest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.