Hotel Erzsébet City Center

Weer vandaag-1°-8°
Hotel Erzsébet City Center
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Erzsébet City Center voor je op een rij gezet:

Laatste review

Doel van de reis was de kerstmarkten en de stad Budapest. Ligging van het hotel t.o.v. het centrum is prima. Kamer (303, straatzijde) was echt kleiner dan we gewend zijn en aan renovatie toe. Ramen zijn niet goed dicht (beetje tocht) dus lawaaierig, douchedeur zat los en douche stang idem. de 2e avond werden we gewoon geweigerd in de bar voor een biertje. "no no, you can not go in the bar, its privat". Er was een privé feestje geboekt bleek achteraf. Ontbijt buffet is (te) klein opgezet, maar het ontbijt op zich was wel goed. Personeel is verder aardig en behulpzaam. En voor diegene die naar Hongarije gaan let op dat je de lichtblauwe briefjes van 1000 huf (3+ euro) niet aanneemt. Die zijn sinds een paar maand niet meer geldig.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk
Kinderopvang

52 reviews over Hotel Erzsébet City Center in het Nederlands

Voor 1 overnachting wel ok, maar langer niet.

L.W. Koning,
16-12-2018

goed hotel in het centrum

kingtheo,
25-9-2017

Personeel niet echt vriendelijk maar wel korrekt en behulpzaam. Wij kwamen in de ochtend en konden al gebruik maken van 1 kamer en dus de spullenm zolang opslaan en de stad verkennen. Ontbijt was goed, niet overdadig. Kamer werd goed schoongehouden en tijdig schone handdoeken. Doordat het in het centrum ligt is het een prima uitvalsbasis met OV in de buurt. Restaurants in overvloed.

Mooie stedentrip

Fer van Bergen,
8-4-2017

Wij hebben een vierdaagse stedentrip gedaan naar Boedapest. Het Hotel was goed. De stad is schitterend. Het Hotel ligt op een goede locatie dicht bij de metro.

Super ligging

Patries
10-12-2016

Einde van de straat een metro station. Super ligging zodat je te voet al het een en ander kan bezichtigen. Wij hebben een taxi terug naar de AirPort gepakt ( ivm vroeg vertrek) taxi via hotel gereserveerd. Mooi op tijd en goedkoop 6500 HUF, absoluut niet de moeite om

Dan een nachtbus enzo te pakken. Taxi was er binnen 20 min.

Goed en gratis WiFi op de kamer. Nette kamer en douche. Personeel was bij aankomst kortaf maar niet onvriendelijk.

Prima hotel

Y. Ong
15-5-2015

Lokatie van dit hotel was voor ons ideaal. We hebben een keer de tram gepakt, verder alles lopend gedaan, markthal op 10 min lopen, winkelstraat Vaci utca op 5 min.

Personeel aardig. Kamer aan de voorkant is wel gehorig met raam open, 's Nachts regelmatig jongelui die passeren.

Prima hotel om Budapest te verkennen

Guus
18-5-2014

Kamers zijn beetje klein en erg warm. Geklooi met WiFi. Elke bar heeft tegenwoordig free WiFi. Hier alleen in de lobby, op de kamer moet je extra betalen. Geen bar ontdekt, wel verderop in een straatje. Ontbijt prima, maar ga een beetje bijtijds, want erg druk en lawaaiig.

Prima hotel voor een dag of 4!

Sjoerd
27-3-2013

Goed hotel voor een paar dagen (stedentrip). De ligging is top, vlak bij het centrum en de Donau. Kamers zijn simpel maar schoon en ruim zat. Wel erg warm op de kamers bij binnenkomst maar dit is simpel te verhelpen. Kachels uitzetten, raampje open. Ontbijt is ook zeker niet verkeerd, zat keuze, voldoende beleg. Jus d'orange is nasty, koffie niet verkeerd.

Hotel Erszebet in Budapest was een erg mooi hotel. Het ligt in het centrum maar toch is het erg rustig. Het personeel is erg vriendelijk voor zijn gasten en wil graag helpen waar het kan. Ook het restaurant had een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Perfecte locatie

maartenwigman
25-4-2012

Perfecte locatie, midden in de (binnen)stad.

Wel (te) warm op de kamer, Goede service/ ontbijt mogelijkheden.

Geen gratis wifi/ internet

Perfect gelegen hotel

Sandra
27-3-2012

Dit hotel heeft een perfecte ligging, zeker voor een beetje wandelaar is bijna alles te bereiken. Metrohalte dichtbij, dus wat niet te voet bereikbaar is, doe je met de metro.

Hotel is verder prima, wij hadden een kamer op de bovenste verdieping, waardoor we een schuin dak hadden. Kamer netjes, maar bloedheet.

Bedden werden tijdens ons verblijf inderdaad alleen rechtgetrokken, maar wel elke dag schone handdoeken.

Ontbijt netjes, niet overdadig, maar gewoon goed.

Personeel correct, maar niet behulpzaam of enthousiast.

Op hoek van hotel is Cafe Central (echt een aanrader) en de grote winkelstraat is slechts 1 blok verwijderd. Volop restaurants in de buurt.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Erzsébet City Center in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Erzsébet City Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.