Géén boekingskosten

Meer appartement info

23 Reviews over Entre Amis

• 10Peggy, Patrick en Ben18-07-2017

Ideale uitvalsbasis!

We verbleven in het appartement "Theatre" welke schitterend gelegen is om Budapest te verkennen. Het ligt aan de opera, vlakbij de metro.

Het appartement is ook perfect in orde en prachtig ingericht.

Françoise en Guy zijn super toffe en behulpzame mensen die er werkelijk alles aan doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Een echte aanrader :-)

• 9Van Otten-Janssen05-08-2015

Geweldig mooie dagen in Boedapest

prachtige ligging midden in het centrum . Correcte eigenaar.Echt een aanrader.Voor herhaling vatbaar.

• 10Verboven23-09-2012

Fantastische plek

Een prachtig ingericht appartement zeer ruim en zeer proper. Mooi en gezellig ingericht. Een goeie centrale ligging. Hartelijke ontvangst en uitgebreide informatie over de stad en de mogelijkheden van restaurants en bezienswaardigheden.

• 10anmas21-09-2012

ideaal voor city trips en verblijven in Boedapest

Heel mooi appartement op een topligging aan de opera vlak in het centrum en toch rustig .Ook de ontvangst bij aankomst was heel leuk , Francoise en Beti zijn heel toffe madammen. Een aanrader

• 10Guy Vercammen03-09-2012

Zalig verblijf !!

Ons appartement was super : heel netjes en alles was er wat we nodig hadden. De ligging was perfect : niet in de drukke winkelstraat gelegen maar op enkele stappen er vandaan. Heel vriendelijk onthaal en we kregen meer dan voldoende tips om de stad te bezoeken. Dit is een echte aanrader !!!

• 10eric goubin13-08-2012

UItstekende plek voor citytrip

Met onze tienerdochters bleek dit een uitstekende plek voor een citytrip. Appartement Opera ligt werkelijk in het hart van Boedapest, waardoor je bijna geen openbaar vervoer hoeft te gebruiken. Het appartement is mooi ingericht en heeft alles nodig wat je je er als gezin toewenst. Gezien de zomer erg warm was, waren we blij dat we in het appartement af en toe eens de airco konden inschakelen. Het onthaal was hartelijk en professioneel tegelijk, ook in onze correspondentie vooraf. Praktisch was de nabije parkeergarage, waar men ons vooraf een goedkoper ticket geregeld had.

• 0Odette wilems24-05-2012

Fantastisch verblijf

geweldig app met een bijzonder goede ligging Alles om de hoek;-) Zeer ruim en verzorgd en tevens voorzien vzn all comfort! Voor herhaling vatbaar !

• 10Rob Caubo30-04-2012

Perfect appartement

Het appartement was perfect. Superschoon, sfeervol, mooi ingericht en ideaal gelegen.

• 10Familie Bisschop27-11-2011

Superzalig verblijf!

We verbleven reeds voor de 4de keer in één van de appartementen van Entre Amis, deze keer in BoulevArt. Zoals steeds kregen we een warm onthaal en tips voor het verkennen van onze favoriete hoofdstad. Ook de aangeraden restaurants waren super supergoed!! Dit schitterende appartement is bovendien goed gelegen en een lust voor het oog!! Zo onbeschrijflijk mooi, stijlvol en luxueus ingericht en tot in de puntjes verzorgd. Voor ons is er slechts één adres als we in Boedapest verblijven!

• 10familie Nelis19-11-2011

alles was super

In het XXl-appartement een week in oktober geweest, het was geweldig en beter konden we ons niet wensen en zo een luxe, groot appartement hadden we nog nooit gehad. Sfeervol appartement met hoge plafonds en mooi ingericht, de grootte ervan is enorm: 18 meter diep en 10 meter breed met plafonds van bijna vijf meter hoog. Voor alles was gezorgd: handdoeken, bedlinnen, boeken, dvd's etc.. Ook de taxi was voor ons tot op de minuut nauwkeurig geregeld. De eigenaresse is gastvrij en heel erg gul, ook haar personeel is zeer klantvriendelijk. Er werd in die week dat we er verbleven ook heel goed schoongemaakt en alles wat op was werd onmiddellijk vervangen. Appartement is in een goede buurt gelegen op slechts een paar minuten van de metro waardoor de grootste delen van de stad goed en snel te bezoeken zijn. Een minpuntje zou er kunnen zijn als je gevoelig bent voor geluid, op de vrijdag- en zaterdagavond is de muziek goed hoorbaar maar voor ons was dat absoluut niet storend.

Appartement Entre Amis info

• CafeNiet beschikbaar