Géén boekingskosten

Downtown Oasis

Hostel
HongarijeHongarijeBoedapest

We hebben de beste aanbieders voor Hostel Downtown Oasis voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 3 reviews

Meer hostel info

3 Reviews over Downtown Oasis

• 9ivanuitgrave07-11-2013

Prima Hostel

Ook ik sluit me aan bij de andere ervaringen. Prima plek met echt alles erop en eraan. een echte aanrader. Wij waren er met 4 mannen en moesten onze woonkamer / keuken delen met 2 Duitse dames. Dit was echter geen probleem maar kan wel eens wat gehorig zijn.

• 9Patricia Doensen18-03-2013

Super locatie en alles erop en eraan!

Wij waren hier met 8 vriendinnen. Sluit me helemaal aan bij vorige beoordeling. Ligging hartje centrum. Van hieruit is alles goed te belopen. En zo niet, metrohalte ligt op de hoek. 4-persoonskamers zijn voorzien van 1-persoonsbedden die ook erg ruim zijn. Supermarkt (Spar) naast de deur, dus handig voor ontbijspulletjes. Supervriendelijke ontvangst door Judith.

• 9Eric08-06-2010

Top appartement voor grotere groep

Het appartement Downtown Oasis wordt d.m.v. afsluitbare slaapkamers opgesplitst. Wij hebben het appartement echter gehuurd met 8 personen waardoor we over het gehele appartement beschikken. De ruimte en faciliteiten in het appartement zijn uitstekend. Dubbele badkamer met bad, wasmachine, vaatwasser, oven, koelkast, vrieser, airco, pc, wifi, dvd-speler en filterkoffiezetapparaat. De ligging van het appartement is echt helemaal top! Winkelstraat, kroegen, supermarkt (24 uur), openbaar vervoer is allemaal binnen een paar honderd meter. Echt hartje centrum dus!

De service van de dame die het appartement beheert is heel goed. Het appartement hangt en ligt vol met folders van bezienswaardigheden, stadskaarten, handdoeken, beddengoed, keukenbenodigdheden etc.

Wij hebben het appartement gebruikt om 4 dagen met 8 heren te feesten in de stad. Op het moment dat je met een kleiner aantal gaat en je moet de huiskamer delen met vreemden is het wellicht een minder prettig appartement.

Hostel Downtown Oasis info

Het complex