Géén boekingskosten

Dominik

Pension
HongarijeHongarijeBoedapest

We hebben de beste aanbieders voor Pension Dominik voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 4 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.8VoldoendeScore uit 4 reviews

Pension info

Meer pension info

4 Reviews over Dominik

• 2Maaike27-02-2017

Nooit meer

Wat een onbeleefde oplichting! Er is geen warm water, en dan wordt je gewoon afgebekt.

Alles is verouderd en er is ook geen verdere dienstverlening. Als je ergens problemen mee hebt er er niemand te vinden. De poetsvrouw bekt je af en poetst niet.

Nooit meer

• 7Eva ter Steege02-11-2006

Een goed pension voor als je weinig eisen aan luxe stelt en goedkoop uit wilt zijn. Zeer eenvoudige kamer, wel schoon, m'n kussen was zeker aan vervanging toe. Elke 2 dagen kregen we een schone (kleine) handdoek. (Als je een badhuis wilt bezoeken, neem dan van thuis een grote handdoek mee). De badkamers zijn eenvoudig, maar ook schoon. Geen wachtrijen. Het ontbijt geeft weinig variatie, maar is niet slecht. We kwamen 's avonds in de gang een keer een hoertje tegen dat net de kamer tegenover ons verliet. Of er vaker hoertjes komen weet ik niet, we hebben er in elk geval niks van gemerkt. Het personeel bij de balie is erg vriendelijk. Ligging tov openbaar is uitstekend, de bus stopt om de hoek. Om bij de metro (station Stadionok) te komen neem je bus 7(zwart), 2 haltes, daarna overstappen op tram 1, ook 2 haltes. Bussen, trams en metro's komen allemaal erg vaak.

• 7frans kwinten08-02-2006

Pluspunten: Rustige ligging in een sfeervol gebouw ( voormalig klooster?). Goed ontbijtbuffet. Niet overdadig, maar ruim voldoende om de dag goed te beginnen. Gezellige ontbijtruimte. Er is aandacht voor steeds correct gedekte tafels en aanvulling van het buffet. Receptie is klantvriendelijk en ook nederlandstalig. Openbaar vervoer naar centrum Budapest (3 km) naast de deur! Echter, direkt gaan wandelen vanuit hotel heeft ook z'n bekoring....! Minpunten: Sober ingerichte (een)pers. kamer. Geen wastafel en geen TV. Wel een salontafeltje met bijpassend lage zitgelegenheid en een simpele klerenkast (voorzien van slechts een hanger...). Het bed daarentegen is oke. Geen beddenopmaak, slechts een keer een andere schone (te kleine!) badlaken.

Algemeen: tijdens mijn verblijf van 4 nachten was het niet druk en heb ik prima kunnen slapen. Hoe het bij grotere drukte zal zijn (gehorigheid kamers!) blijft een open vraag. Voor de budgetreiziger is het hotel echter een absolute aanrader!!

• 7Rinus Unck12-11-2005

Ligging t.o.v. veel bezienswaardigheden is goed. Waarschijnlijk een klooster geweest.Is ook nog een school aan verbonden. Bus stopt om de hoek en komt iedere 5 minuten. Ongeveer 15 minuten lopen van station, waar alle openbare vervoermiddelen aanwezig zijn. (metro,bus,tram,taxi)

Mooie schone kamers zonder franje. Sanitaire voorzieningen zijn schoon en goed. Ontbijt is prima en onbeperkt.

Receptie 24 uur bemand. Een aanrader als u Boedapest wilt bezoeken.

Pension Dominik info

Soort hotel