Luxe hotelWeer vandaag14°9°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Danubius Hotel Gellért voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Danubius Hotel Gellért in het Nederlands

Kamers vuil en onaanvaarbaar

Bauwens
11-10-2012

Buiten en algemene delen prachtig.maar eenmaal in de kamer blijft er maar amper 1ster staan. Schimmel in de badkamer,vocht,afgebladerde verf en behang,vreselijk.Ook het vasttapijt was zeer vuil en kortom: onhygienisch! Om met een positieve noot te eindigen.zeer lekker ontbijt,zeer klantvriendelijk en een zeer mooie stad.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Als je echt 4* wil, niet doen!

Monique
13-5-2011

Hotel Gellert ziet er van de buitenkant prachtig uit. Prima gelegen. Openbaar vervoer stopt voor de deur. De Spa is lekker. De kamers zijn echter dramatisch. Nog geen ster waard. Niet alleen oud en versleten, maar vies en zeer basic. Ontbijt was voldoende maar niet uitmuntend. Jammer!

Gereisd met vrienden in april 2011

perfect gelegen en zeer stijlvol

jeroen
19-2-2011

Voor een citytrip boedapest ligt dit hotel perfect en het past zo goed bij de sfeer van de stad - veel habsburgse gebouwen, overal lekker eten en drinken en aandacht voor de inwendige mens. Boedapest zit vol met konditorijen en badhuizen - dit hotel dus ook.

de spa is echt uniek: overal mozaiek, koper, gemetselde bakjes. een 19e eeuwse sfeer, maar ook super qua service en behandelingen. heerlijke massages gehad. en de prijzen....joepie!!!! we hebben genoten deze citytrip

Gereisd met partner in februari 2011

Prachtig art nouveau hotel

Els
29-10-2010

Een beetje in de sfeer van 'vergane glorie', maar wat een geweldig imposante plek om te verblijven. De kamers zijn eenvoudig maar compleet ingericht, uitstekende bedden. Een prima ontbijtbuffet. Het inpandig bereikbare thermaalbaden complex is een ware belevenis. Een tweetal verdiepingsgangen van het hotel hebben rechtstreeks per lift verbinding. Een witharige nog wat communistisch aandoend dametje begeleidt je naar de entree van het badencentrum. Prachtige mozaieken, grote en kleine baden met uiteenlopende temperaturen. Een enorm golfslagbad in de buitenlucht met ligweide, jacuzzi's en noem maar op. Een kleine wandeling over de brug voor de deur van het hotel brengt je naar de markhallen aan de overzijde van de Donau, vandaaruit is het heel goed mogelijk te voet de stad te verkennen. Overigens: een etentje in restaurant Gundal is een absolute must. Een geweldige ervaring, mooi eten met bijbehorend wijnarrangement en dat alles onder opzwepend hongaars orkestje.

Gereisd met partner in mei 2008

vriedelijk personeel

jansen
22-8-2009

Alles ziet er op het oog schitterend uit. Maar binnen, in de gangen op weg naar je kamer, zie je dat er nauwelijks verf op de raamkozijnem zit, vieze vitrage en gescheurd. In de kamer hangt er een vieze rioollucht. (bekend, volgens de picolo) De openslaande deuren werden geopend voor frisse lucht.

Geen airco

Gereisd alleenreizend in augustus 2009

logeer in een legende

Dennis
2-2-2009

Met een portier bij de deur en een receptie die 24 uur per dag is bemand heb ik weleens in hotels met minder toezicht gelogeerd. Ik heb me in elk geval niet onveilig gevoeld. De kamers hebben inderdaad een hoog jaren zestig-gehalte, maar ik vond mijn eenpersoonskamer niettemin best comfortabel. De lobby van het hotel is werkelijk prachtig, ziet eruit zoals je zou verwachten in een klassiek hotel. Het ontbijt was prima en werd geserveerd in een stijlvolle zaal. Het badhuis bij dit hotel is uniek. Een belevenis!

Gereisd alleenreizend in februari 2009

2008

top hotel, top service

YJ & PS
22-7-2008

dit hotel is een aanrader en in combinatie met een city trip absoluut een must. Heerlijk relaxen in het bad na een wandeling door het centrum. Hier voel je je echt een gast. kijk even naar de foto's en je weet alles.

Gereisd met partner in juli 2008

Als je naar Boedapest op vakantie gaat moet je beslist een kamer boeken in het hotel Gellert. Dit hotel ligt aan de Boeda zijde en heeft zicht op de Donau. Het hotel ademt nog de sfeer uit van de jaren 1900. Belangrijk is dat in dit hotel een prachtig zwembad met golfbad is. Zowel in als in de tuinen van dit hotel zijn geneeskrachtige baden. Voor hotelgasten vanuit je kamer -met badjas aan- zijn deze baden gratis te bezoeken. Voor ons was het een geweldig weekend naar dit mooie Boedapest. Als je gebruik maakt van een taxi in Boedapest neem dan city taxi . Deze taxichauffeurs knoeien niet met hun meter. Verder is het aan te raden om een los vliegticket per internet bij Malev te boeken en ook per internet hotel Gellert. Dit is een stuk goedkoper als een pakketreis bij een reisbureau te boeken. Malev heeft een prijs voor alle stoelen terwijl KLM toeslagen berekent zelfs tot in de H klasse. KLM zelf vliegt niet op Boedapest maar brengt dit onder bij Malev. Wij zijn hier helaas ingetrapt!

Gereisd met partner in mei 2008
2006

Met twee kinderen van 4 en 6 in dit hotel gelogeerd. De suite (uitzicht Gellert Berg én Donau!) was zó groot dat de kids er verstoppertje in konden spelen. Het hotel zelf heeft geen standaard-inrichting; het heeft allemaal een beetje een eigen karakter, geen anonieme hotelinterieurtjes dus. Gellert Spa is het leukste vroeg in de ochtend, eerst baantjes trekken en dan in volkomen stilte in de thermale baden dobberen.

Gereisd familie in augustus 2006
2005

Tja, je moet er wat voor over hebben om in dit statige, oude hotel met fantastisch badgebeuren te slapen. De kamers zijn jaren '60 en erg ouderwets. Toch heeft het geheel erg veel sfeer. Er is weinig toezicht wie er allemaal in het hotel ronddoolt. Veilig?

Gereisd anders in januari 2005

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Adults onlyJa

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesKrant, Kluis, Dokter, Autoverhuur, Concierge, Geldautomaat, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Danubius Hotel Gellért in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Danubius Hotel Gellért zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.