Hotel Danubius Hotel Astoria

Hotel Danubius Hotel Astoria

9.7Fenomenaal

Hongarije, Hongarije, Boedapest

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Danubius Hotel Astoria voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Danubius Hotel Astoria

• 2018
    10DansCentrum Wijgers22-12-2018

Het echte luxe Zwitserleven-gevoel, in Boedapest

Historische Art-Deco grandeur met sublieme serviceverlening... Als verwende reizigers waren wij al direct zéér aangenaam verrast. Alleen al dat de transferbus E100 vanaf de luchthaven recht voor de deur van het Hotel Danubius Astoria haar drop-off heeft is erg aangenaam. Even door de onderdoorgang lopen en je staat aan de receptie van dit historische Grandeur hotel op waarschijnlijk één van de meest centrale liggingen ten opzichte van alle bezienswaardigheden van Boedapest. Alles in dit Hotel is blinkend schoon, zéér gastvriendelijk georiënteerd en zéér professioneel. Een ware lust voor het oog en je waant je in de twintiger jaren van paardentram en Oldsmobile. De kamers zijn voldoende ruim +/- 16 M en voorzien van een afzonderlijke (lig)badkamer en geluidsdichte ramen. HDMI-televisie (géén I-TV), Drie liften verzorgen het interne transport naar in ons geval de 6 verdieping (Kamer 606). Perfecte bedden en een s'avonds een gezellige bar.

Gereisd met partner in december 2018

• Oude reviews

9jacklyn07-08-2016

prijs/kwaliteit zeker in orde

mooie en gezellige eetzaal en restaurant,een frigo en kluisje op de kamer is goed meegenomen, heel uitgebreid ontbijt, jammer dat het brood en de broodjes nooit vers waren, voor de rest prima,de ligging is super, we waren er 10 dagen en hebben alles te voet gedaan, we namen 2 dagen een bus waar je op verschillende plaatsen op en af kunt stappen, plus daarbij nog een boottocht en het kostte maar 20 euro, zeker de moeite waard, zeker niet gaan eten in de winkelstraat, (Vaci) en zeker niet bij een Italiaan, daar kostte een halve liter bier 1500 forint, ook de aardappelen of rijst zijn apart te betalen, op 10min van het hotel in de Kiralystraat heel goed buffet voor 13 euro, dranken inbegrepen, we kozen cava en kregen een hele fles voor ons twee, jammer dat we dat maar de voorlaatste dag hadden ontdekt

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9Lidi16-03-2015

Geweldig hotel.

Dit hotel is super gelegen, schoon, mooi, vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer goed ontbijt en fraaie kamer met best bed.

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 8Karel Klumpers11-03-2015

Sfeervol hotel met een pikant verleden

Het hotel had niet 5 maar 4 sterren. Waarschijnlijk omdat er geen zwembad bij zat. Dat was dan ook het enige wat ik miste. De service was prima, je kreeg waar voor je geld. Het ontbijt was royaal en prima. Onze kamer was aan de kleine kant, maar heel sfeervol. Jammer dat je geen Nederlandse zenders op de TV kon ontvangen. Het TV-toestel was ook wat gedateerd. Maar dat waren minor points: in grote lijnen was alles prima in orde. We hebben er uitstekend geslapen en royaal ontbeten. Een raar idee dat Hitler ooit in dit hotel gewoond heeft. Wij wisten dat niet toen we onze kamer boekten. Maar gevoelige mensen zullen overal in de stad het verleden van Hongarije voelen. Ik kan het hotel zeker aanraden.

Gereisd met partner in maart 2015

• 9Eva08-12-2014

Mooie fijne plek in prachtige stad

Het hotel Astoria is in prachtige jaren 20 stijl, met ornamenten, houten vloeren, hoge plafonds, zware gordijnen. De service is vriendelijk, de kamers zijn oke. Schoon, sfeervol en op de 1e ook voorzien van klein balkon. Badkamer met bad. De ligging is prima, metrostation Astoria voor de deur, maar ook veel op loopafstand. Bijvoorbeeld de Donau en de Grote Markt op 10 wandelminuten en de hippe Joodse wijk op 5 minuten afstand. Vlakbij (om de hoek richting Grote Markt) erg leuk grand café Csenk. Druk maar altijd plek om te zitten. Je kijkt je ogen uit in het bizarre, creatieve interieur. Terug naar het hotel: ik zou hier zeker weer naar toe gaan. Betaalbaar, centraal gelegen en vriendelijke service. Prima ontbijtbuffet bovendien. Doen!

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 8CWvM02-12-2014

Mooi en comfortabel hotel!

Hotel midden in het centrum van Boedapest, dus heel centraal gelegen. Metro en buslijnen op loopafstand. Hotel is in 1914 gebouwd, en heeft zodoende ook een chique uitstraling met veel marmer en goud etc.! Kamers zeer ruim en keurig schoon. Grote, comfortabele bedden. Kussen te hard, naar mijn mening. Sterke wifiverbinding, we konden prima internetten. Overdag wel veel lawaai van de straat, maar snachts bijna geen last van gehad. Ontbijt zeer uitgebreid en heel smakelijk, in een sfeervolle ontbijtzaal. Hele goede (sterke) koffie ook :) Wij waren hier met een bon aanbieding, dus de normale kamerprijzen weet ik niet. Maar via bon was het zeer voordelig. Dit hotel is zeker aan te bevelen!

Gereisd met vrienden in november 2014

• 9Sara15-12-2012

SUPER hotel!!!

Een heel fijn hotel, ideaal gelegen (metro, tram en/of bus stoppen VOOR de deur). Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Restaurant is ook een aanrader: heerlijk gegeten voor een mooie prijs.

Gereisd met partner in december 2012

• 9Johan Michiels01-10-2011

Aanrader, voor een hotel met 4-sterren

Vriendelijk & behulpzaam personeel. Het hotel ligt op een paar minuten stappen van de Donau.

Alleen gereisd in september 2011

• 7fladder08-09-2011

mooie plek

Hotel Astoria Boedapest, mooie ligging en zeker de moeite waard in boedapest! Bekijk ook het margrieteneiland eens, super mooi

Gereisd met partner in januari 2011

• 10ransom17-03-2011

Klasse voor weinig geld!

Een zéér chique hotel, met klasse! Moderne, pas gerenoveerde kamer. Badkamer met ligbad! Aparte wc-kamer. Geluidsdichte ramen : je merkt vlug het verschil, wanneer je even het raam openzet... Alles netjes, en vooral hedendaags. Dit laatste kan niet gezegd worden van het interieur van het hotel : hier is alles antiek, met marmer, echte stijl, echte klasse! Ontbijten in een gezellige stijlvolle ontbijtruimte, met een uitgebreid buffet. Het aanpalende restaurant is iets minder qua stijl en qua lekker eten... Als wij nog ooit eens terugkeren naar Boedapest, zal het zeker weer in dit hotel zijn!

Gereisd met partner in april 2010

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats