Wellness hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag23°9°
Hotel Danubius Health Spa Resort Margitsziget

We hebben een aantal aanbieders voor Danubius Health Spa Resort Margitsziget voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Danubius Health Spa Resort Margitsziget in het Nederlands

echt een top hotel

Chantal
20-8-2016

heerlijk rustig in een park. alles compleet kamers en bedden top zwembad top ontbijt heééééél uitgebreid.

Gereisd met partner in Wed Aug 17 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

sportief hotel

resi58
10-9-2014

het is een sportief hotel echt iets voor wandelaars,joggers extra paden rondom park,en de rust,mooie bloemparken,rozenpark,en de muziekfontein,hele oude bomen,ruine van een dominicanenklooster,oude kerk,watertoren mooi verlicht savonds je kunt er huren fietsen,golf karretjes en 4persoons fietskarretje niet vergeten rijbewijs meenemen.en u hond is ook welkom/

Gereisd met vrienden in september 2014

Mooi hotel met prachtige ligging

Domien Parren
7-8-2014

Dit is een mooi hotel op enkele kilometers van het centrum op een eiland in de Donau.

We hadden een familiekamer geboekt maar men had ons gratis ge-upgrade naar een suite inclusief alle voordelen zoals ontbijten in de executive lounge op de 8e verdieping met natuurlijk een prachtig uitzicht over de Donau en de stad.

Het hotel had mooie welness voorzienigen met thermaalbaden en sauna's. Waar ook de kinderen heerlijk hebben kunnen genieten na een dagje budapest.

Al met al perfect voor enkele dagen budapest

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

2007

Prima hotel, vriendelijke en behulpzame mensen. Wel erg druk door allerlei congressen en soortgelijke bijeenkomsten. Kuurmogelijkheden (thermaal water!) prima, ook hier wel weer druk. Mooie ligging op een eiland midden in de Donau, maar je moet er niet voor je rust komen. Eten geweldig (buffet).

Gereisd anders in Wed May 02 2007 14:32:19 GMT+0000 (UTC)
2006

Ik was voor mijn werk drie dagen in dit hotel

T. van Werven
30-6-2006

Ik was voor mijn werk drie dagen in dit hotel. Het eten is erg goed en de ligging erg mooi. De kamers waren prima in orde.

Gereisd anders in Fri Jun 30 2006 13:32:21 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Hongaars, Internationaal, Lactosevrij, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Geldautomaat, Dokter, Autoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Geurensauna, Infrarood sauna, Koolzuurbad, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Danubius Health Spa Resort Margitsziget in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Danubius Health Spa Resort Margitsziget zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.