Géén boekingskosten

Danubius Budapest

HongarijeHongarijeBoedapest

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Danubius Budapest voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 21 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 21 reviews

21 Reviews over Danubius Budapest

• 9Henk19-01-2018

Prachtige stad, hotel vlak bij het centrum

Vriendelijke mensen, prachtige rivier door de stad. Heel veel mogelijkheden, musea e.d.Leuk rond hotel met ruime kamers. Kamers misschien iets gedateerd maar heel schoon en netjes. uitgebreid ontbijt en prima maaltijden.

• 4Karin10-10-2016

Gedateerd, vies. Schimmel in de badkamer.

Vloerbedekking vol met vlekken. 2 liften aanwezig in een giga hotel. Zeer lang wachten op een lift. Personeel kan ontbijt niet bijbenen. Overvolle ontbijtzaal. Als daar een brand uitbreekt zal er een complete ramp plaatsvinden. Het enige wat nog scoort is het uitzicht vanaf de hooggelegen verdiepingen. Onbeschoft behandeld bij de receptie. Iedere reisorganisatie zou ik niet aanraden om dit in het contract te laten houden. Geen ster waardig.

• 7Fritsl19-09-2015

Beslist geen 4 sterren

Echt een 3 ster Hotel .kamer was goed, maar restaurant vooral bij ontbijt veel te klein.de vele russen kwamen als hongerige wolven op het buffet af. wat een aso s. het personeel kreeg bijna de kans niet alles weer aan te vullen. probeerden zelfs van de schalen te pakken voordat de ober het op het buffet had gelegd.

• 6fritsl13-09-2015

beslist geen 4 sterren hotel

Redelijk hotel, beslist geen 4 sterren waard. Bij het ontbijt komen de vele russen als hongerige wolven op het buffet af, waardoor het snel leeg is, en de obers moeite hebben het aan te vullen.de uitserveer ruimte is gewoon te klein. net als de 2 liften. kamers zijn redelijk.

• 7Carmen14-01-2013

4* bij oplevering

Wij hebben afgelopen oktober 4 nachten doorgebracht in dit hotel. De ligging van het hotel is goed. Wel een flink eind (ruim een uur met het ov) van de luchthaven vandaan. Daar tegenover staat dat je een tram stop voor de deur hebt. Door omstandigheden hadden wij eerder een taxi nodig en moesten er documenten worden afgedrukt, hier zijn wij goed mee geholpen door de receptie. Doordat we gebruik maakten van een groupon voucher was de prijs/kwaliteit verhouding in orde al ben ik wel van mening dat het hotel inmiddels geen 4* meer waard is. De vering van de bedden was erg stevig en als mijn vriend zich omdraaide stuiterde ik uit bed weg :-). de douchestraal zo hard dat je er amper onder durfde te (gevolg: waterballet in de badkamer) en de stop van het bad sloot niet goed waardoor het bad leeg liep als je er in lag. Dit klinkt heel negatief maar ik kon er wel mee leven

• 7Marianne07-11-2012

Redelijk hotel voor stadstrip

Ik ben hier geweest met een groepsreis met de Kerstdagen. Het avond eten, ook met de feestdagen was slecht, opgewarmde diepvries maaltijden. De kamers zijn schoon maar gedateerd. Het personeel is niet erg vriendelijk en kortaf als je iets vraagt. Het is erg warm in het hotel, ook in de winter. De temperatuur is niet te regelen (typisch voormalig oostblok). De liggen t.o.v. de stad is wel goed, tram voor de deur.

• 5Ideal_Foto15-08-2011

only if needed

Hotel Budapest in few words: very old furniture, not very clean, VERY noisy, (you cant get rest normally), and you are waiting a lot for the 2 elevator to come. There are two good parts: it has a secure parking, and there is a good connection to the buses in the town (just nearby there is a tram station). The check in was smooth, but the personal not very friendly, we did not have any food. For sure not a 4 star hotel, I would rather categorize it as a 2 +. Full of Russian tourists, or of teenagers (suitable for big groups), so if you want to sleep during the night, you can forget it.

• 8M. van Kampen25-05-2011

Goed gelegen, netjes, gehorig ivm verkeer

Prima hotel, goed gelegen aan de Buda zijde van Boedapest aan de drukke Scilagi Erszebet Fasor. Tramhalte voor de deur, tevens tandratbaan naar de heuvels achter tramhalte. Twee tramhaltes van het Moskva Ter (centrale plein voor trams, bussen en metro) Tip: koop daar een familieticket voor 2 dagen onbeperkt openbaar vervoer. Op loopafstand van Burchtheuvel (dus niet bij Gellertheuvel). Ontbijt is prima verzorgd, brood, voldoende beleg, yoghurt, muesli, koffie, sap. Wij hadden kamer op 13e verdieping maar desondanks last van verkeerslawaai (gillende politieauto's), oplossing is raam dichtlaten en airco aan. Kamers eenvoudig maar netjes. Conclusie: prima uitgangspositie voor een paar dagen Budapest.

• 0AnneS24-05-2011

prima overnachtingsadres bij bezoek Boedapest

Het is een goed hotel en ligt prettig t.o.v. het openbaar vervoer naar de stad. Het enige dat verbetering behoeft zijn de liften. 2 liften met een knop om ze op te roepen betekent dat je eerst nog wel wat etages hebt aangedaan naar boven en beneden voor je op de goede etage bent aangekomen. Aan de voorkant van het hotel is het wat lawaaierig.

• 8Marian2327-11-2010

Mooi uitzicht

Prima hotel, we hadden een kamer op de 13e verdieping met een mooi uitzicht. tramhalte voor de deur. Ontbijt goed.

Hotel Danubius Budapest info

Soort hotel