Hotel Cosmo City

12 reviews over Hotel Cosmo City in het Nederlands

Prima centraal hotel.

Marinda,
27-2-2018

Goed hotel met een zeer centrale ligging. Kamer was niet erg groot, maar wel schoon en netjes. Elke dag wisseling van de handdoeken. Ontbijt was prima en zeker voldoende. Kortom voor een city trip zeker een aanrader.

Gereisd met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi CityHotel

Dave
31-5-2014

Voor een citytrip is dit een goed hotel ! Niet luxe maar wel van bijna alle gemakken voorzien. De liging van het hotel is echt top aan de rustige kant van de vaci utca. De metro Fővám tér ligt op nog geen 5 minuten lopen van het hotel en hiermee is vrijwel alles makkelijk te bereiken dus ook zeker een aanrader om de metro/tram te pakken. Op de plattegrond van het hotel is wel te zien dat de grote van de kamers enorm verschilt... ook het aantal ramen per kamer verschilt enorm. Er zijn zelfs kamers zonder ramen ! Wij hadden overigens een van de beste kamers ( hoekkamer 206) met 5 ramen in totaal en uitzicht op de Vaci Utca. Het ontbijt is simpel maar wel goed en ook redelijk gevarieerd. Het personeel spreekt niet allemaal super goed Engels maar degene die goed Engels spreken die weten ook wel alles van de stad en hebben ons altijd goed geholpen.

Gereisd met oudere kinderen in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel Boedapest

jolandameuffels
7-3-2014

Dit hotel ligt in de wat duurdere winkelstraat van Boedapest. Er ligt niet direct een metro in de buurt. Deze ligt op ongeveer een kwartiertje lopen. Je kunt vanaf het vliegveld met een shuttlebus naar het hotel. Dit kost 3000 forint. De terugweg kost 2500 en deze kun je in het hotel reserveren. Wanneer je niet met de shutte gaat, kost het je ruim genomen 2 uur om van vliegveld bij hotel te komen (bus, metro, lopen). Het hotel heeft verschillende groottes kamers. Wij hadden een hele grote kamer met twee ramen en een nette badkamer met bad. Een andere kamer had maar 1 raam en badkamer met douche. In 5 minuten wandel je naar de markthal. Hier kun je heerlijke producten kopen, zoals Hongaarse salami en ganzenlever. Ontbijt is prima. Als je vroeg komt, is alles nog volledig daar. Er wordt niet echt goed aangevuld, dus kom je om half 10, dan liggen er amper nog croissants. Verder prima. Goede airco op kamer, dus goed te doen in zomer. Weinig geluiden van buiten. Veilige straat.

Gereisd met vrienden in Sun Mar 02 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Absoluut geen 4sterren

Marloes van den Bosch
18-2-2013

Personeel is heel aardig en de ligging goed maar daar blijft t bij. Kamers heel klein en niet goed schoon. Ontbijt stelt niks voor. En t ergste is ze hebben bed bugs!!! Na 1 nacht in kamer 308 helemaal onder de bulten en wat een jeuk. Personeel kwam kijken en gaf ons gelijk een andere kamers. Helaas een 1 persoons kamers met ze 2e. Dit was echt een bezemkast met een twijfelaar erin. Budapest is fantastisch maar nooit maar dan ook nooit meer dit hotel. Jeuk is geen fijne souvenir

Gereisd met partner in februari 2013

Fantastische ervaring

Corrie
4-2-2013

Goed hotel en smaakvol ingerichte kamers. Mooie, schone badkamer. Gelegen in een winkelstraat op korte afstand van de Donau-oever. Het ontbijt is simpel maar dit was een aanbieding voor 15 euro p.p.p.n. incl. ontbijt, dus dan mag je misschien niet zo'n hoge eisen stellen. Het bijbehorende restaurant stelt niet veel voor maar in de omgeving zijn voldoende alternatieven. Vriendelijk en behulpzame medewerkers.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Beslist geen 4 sterren.

T.L.R. Bon
11-12-2012

Ligging super.Eerste dag enkele hinderlijke gebreken bij de receptie gemeld. Niets mee gebeurd! Restaurant vh hotel afknapper. Bar op zaterdag avond om 20.00 uur gesloten. Gelukkig genoeg andere mogelijkheden. Ontbijt minimaal , onsmakelijk opgediend, niet op tijd aangevuld etc... Kamer, alle dagen heeft de vloer geen stofzuiger gezien. Kamer klein maar functioneel, harde bedden. Bij aankomst en vertrek jonge dame aan de receptie vriendelijk en zeer service gericht Zij was de eigste die goed engels sprak.. Hotel ligt in de grootste winkelstraat van Budapest, veilige omgeving, ook laat op de avond. Wij moesten vroeg vertrekken ,vroege vlucht, er was geen mogelijkheid om kop koffie te drinken. Kortom beslist geen 4 sterren.Prijs kwaliteit staat niet in verhouding tot het aanbod. We hebben voor minder geld betere hotels gehad in Budapest. Nog maals de ligging is super.

Gereisd met partner in Sat Dec 08 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ideale ligging

Marja
6-3-2012

Heel mooi nieuw hotel midden in Pest, het bruisende gedeelte van Budapest. Onze kamer was niet zo heel groot, maar het design was heel mooi en strak.

Het was ideaal dat je geen OV nodig had om ergens te komen, alhoewel het OV om de hoek zat en goed georganiseerd was.

Personeel was ook erg behulpzaam en vriendelijk. Ontbijt was ook prima, alles lag er!

Het hotel is zeker een aanrader, doe ook een rondje met de Hop on Hop off bussen, je ziet vanalles en voor 15 euro kan je met 2 buslijnen en een boottocht over de Donau.

Gereisd met partner in maart 2012

Perfecte ligging!

Denise
14-1-2012

Cosmo Fashion hotel heeft een perfecte ligging! Vrijwel alles is op loopafstand, maar ook tram/bus/metro zitten in de buurt. De kamers zijn iets aan de kleine kant, maar het design maakt dit zeker goed. Het personeel was vriendelijk. Elke dag wordt er schoongemaakt. Goede service. De prijs/kwaliteitverhouding is goed. Alleen het ontbijt was wat mager. Mager, maar voldoende. Cosmo Fashion Hotel is zeker een aanrader!

Boedapest zelf is erg mooi! Bezoek vooral de Burcht (en daar het Nationaal Historisch Museum en het Oorlogsmuseum). Leuk aan Boedapest is het heerlijke eten tegen een goedkope prijs. Jammer zijn de servicekosten die overal standaard gerekend worden. Zelf het aantal fooi bepalen kan dus nergens. Ook is mijn ervaring dat de Hongaarse mensen over het algemeen erg onvriendelijk zijn (een ober die bijv. tijdens de bestelling opnemen zijn mobiel opneemt). En het rekenen met de Hongaarse munt is vanwege de grote getallen erg lastig.

Gereisd met vrienden in Mon Jan 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke plek

marenka
3-12-2011

Het hotel is centraal gelegen, klein hotel. De inrichting van de kamers is klein, maar leuk. Niet altijd heel schoon, want zag soms wel de stofwolken in de hoeken van de kamer liggen. Verder leuk voor een paar dagen.

Gereisd alleenreizend in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede uitvalsbasis voor Boedapest

levin59
19-11-2011

Dit hotel is gelegen in het voetgangersdomein van het Pest gedeelte van Boedapest. Ideaal hotel met eenvoudig ontbijt, een uitgebreide lunch mogelijkheid en een gemoedelijke sfeer om in de avond nog een afzakkertje te nemen. Eenvoudige/propere kamers. Boeda en Pest zijn eenvoudig te voet te doen. Beslist een aanrader

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cosmo City in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cosmo City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.