ZorghotelWeer vandaag11°7°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Corinthia Budapest voor je op een rij gezet:

24 reviews over Hotel Corinthia Budapest in het Nederlands

Zeer goede start voor een goede vakantie

Camille,
25-6-2018

Schitterend hotel

Met alle voorzieningen best ook kiezen voor executieve club. Eten en drinken is dan inbegrepen. Dit hotel heeft een viertal schitterende restaurants . Goede wellness .

En een schitterende uitvals basis naar alle bezienswaardigheden.

Gereisd met partner in mei 2018

Gewéldig!

Gerard,
15-5-2017

Zo'n echt top hotel met zeer gastvrije medewerkers en bediening. Als je een 'executive room' boekt krijg je toegang tot de 'executive lounge' waar je 'all inclusive' wordt verwend met heerlijke (lunch)hapjes, alle denkbare drankjes en een perfecte bediening. Het ontbijtbuffet is ongelooflijk uitgebreid met allerhande heerlijkheden, Champagne en een kok die voor je jouw de eitjes of een heerlijke omelet bakt. Je ontbijt, luncht en dineert in een prachtige, bijna 'koninklijke' eetzaal. Een prachtig gebouw, mooi centraal gelegen. De wellness is absolute top. Een práchtig en groot zwembad, heerlijke stoom- en saunaruimten en verder alles wat je van wellness mag verwachten. Gaat je naar Boedapest? Kies dan voor dit hotel en wees verzekerd van een geweldig verblijf omgeven door service, luxe, comfort, heerlijke eten en drinken . Absolute aanrader!

Gereisd met partner in april 2017

Geweldig hotel in Budapest

Hein
6-3-2015

Corinthia heeft een paar jaar terug dit sterk verouderde hotel gekocht en er een werkelijk prachtig hotel van gemaakt. Alleen dat al maakt een verblijf hier meer waard dat een paar nachten in een uit de grond gestampt bouwwerk.

Al het personeel van dit hotel is zonder uitzondering bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Je voelt je echt gewaardeerd gast. En de kwaliteit van eten, kamers en overige services is van hoog niveau.

Wij hadden overigens voor een relatief beperkt extra bedrag een Executive Suite geboekt. Je hebt dan ook onbeperkt toegang tot de Executive Lounge, inclusief check-in in deze lounge, drankjes & hapjes. Wat ons betreft was dit het extra geld wel waard.

Gereisd met partner in februari 2015

220% Magaura

200% Magaura
21-2-2015

Het vijfsterren Corinthia Hotel Budapest is centraal gelegen op de Grand Boulevard. Het hotel biedt zijn gasten gratis toegang tot de Royal Spa, heeft 3 restaurants en een elegant café. De Andrassy Avenue - een werelderfgoed van UNESCO - ligt op slechts 300 meter van het Corinthia Hotel.

Gereisd anders in april 2013

Luxe hotel

Cindy
30-8-2014

Zeer goed hotel. Vriendelijk personeel, goed Engels sprekend.kamers mooi en proper, steeds in orde.ontbijt gevarieerd en lekker. Wij konden genieten van de mesanine waar je heel gezellig kon zitten. Bezienswaardigheden is het best te doen met de hop on hop off. In de buurt is er een gezellig pleintje met vele restaurantjes

Gereisd met partner in april 2013

Wij hebben een heerlijke paar dagen gehad in dit hotel. Prachtig hotel, geweldige service, heerlijk zwembad. Enorm luxe en niets is er teveel! Mocht je met kinderen gaan houd er dan rekening mee dat deze alleen tussen 11.00 en 15.00 uur het zwembad in mogen. (Onder 16) En alleen onder begeleiding. Locatie is prima, vlakbij alle hoogte punten van Boedapest. Tram stopt tegenover hotel, taxi's zijn goedkoop. De omgeving is mooi, vele statige gebouwen, oude gedeelte. Terrasjes spotgoedkoop in dit gedeelte.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Superdeluxe

Linsey
2-2-2014

Het is een keurig hotel, groot en imposant, mét een piccolo voor de deur. Overal is het netjes en schoon en het personeel is uiterst beleeft. Wij kwamen daar zonder kinderen maar het lijkt me ook niet het juiste hotel om met kinderen heen te gaan. Het ontbijtbuffet is zeer divers en erg lekker. Avondeten hebben wij niet in het hotel gedaan dus daar kunnen wij niet over meepraten. Wij hebben geen klachten over het hotel en zouden er de volgende keer weer heen gaan, bij wijze van spreken.

Gereisd met partner in januari 2014

Luxe

mevrouw Pultoo
9-8-2013

Mooi hotel, luxe, grandeur en vriendelijk personeel. Je kunt er met al je vragen terecht. Ontbijtbufet met champagne. Een fantastische welness met gym. Leuke nachtclub. Tram voor de deur en op loopafstand van het centrum.

Gereisd met partner in juli 2013

Mooi luxe hotel met ruime kamers

ingridvveen
4-5-2013

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Alles is ruim opgezet, waardoor je bijv. als je op de kamer zit nauwelijks of geen last hebt van geluiden op de gang (dichtslaande deuren etc.). Ontbijt prima en zeer uitgebreid.

Gereisd met partner in april 2013

overweldigend/fantastisch

maleen de keijzer
15-4-2013

Prachtig hotel met mooie kamers, spa, restaurant , ontvangst

Gereisd met vrienden in april 2013

• Eten en drinkenBrunch, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Corinthia Budapest in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Corinthia Budapest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.