KinderhotelWeer vandaag10°1°

Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant

32 reviews over Hotel Continental Zara in het Nederlands

Hotel ligt vlakbij de metro, alle bezienswaardigheden op 10 min afstand. Erg vriendelijke en behulpzame medewerkers. Kamers schoon en van alle gemakken voorzien( goed gevulde minibar, koffie en thee fac.)heerlijke douche.

Voor het zwembad/wellness wordt €8 in rekening gebracht.

Omdat we een vroege vlucht hadden en er nog geen ontbijt was, kregen we ontbijtboxjes mee. Heel attent!

Gereisd met vrienden in maart 2017

Mooie stad, leuk verblijf

Anneke
8-3-2016

Hotel is centraal gelegen voor de stad te verkennen, alles op wandelafstand. Kamers moderne en trendy maar aan de kleine kant. Mooie lobby en bar maar ontbijt was matig(geen super kwaliteit voor 4*)

Gereisd met partner in december 2015

mooi hotel

mikkie
8-9-2015

hotel is mooi en ligt in de joodse wijk.synagoge is de straat uit en andere kant op cafe new york(zeker doen).de donau is 15 minuten lopen.kamer is klein,maar wel van alle gemakken voorzien(koelkast,kluisje,koffie en thee faciliteiten)badkamer kan je echt maar met 1 persoon erin staan,want krap,maaaar wel met bad!!ontbijt is uitgebreid,koffie,thee,sapjes,engels ontbijt,broodjes met hard en zoet beleg.je kan een omelet naar wens laten maken.fruit.en je kan zowel binnen als buiten eten.bovenop het dak heb je nog een zwembad(niet getest)

Gereisd met partner in september 2015

opnieuw te doen

luc en martine
6-3-2015

een aanrader. zeer vriendelijk en gastvrij

Gereisd met partner in januari 2015

Top stedentrip

mevrouw Hornstra
11-10-2014

Hotel Zara is een mooi hotel, het ligt centraal, je bent zo bij de metro. Vandaar uit reis je prima door de mooie stad.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Geen vier sterren hotel

Kees Wijnmalen
30-6-2014

De standaardkamer is nogal klein. Er is geen plaats voor een stoel. Kleine badkamer voor eenpersoonsgebruik. Alles wat je op een hotelkamer verwacht is echter aanwezig. Nogal wat geluidsoverlast omdat kennelijk hotelgasten met veel lawaai tot diep in de nacht gebruik maken van een terras op een binnenplaats. Het ontbijt is standaard voor een drie sterrenhotel. En niet meer dan dat. Te krappe ontbijtzaal voor zoveel gasten. Tafeltjes staan erg dicht op elkaar. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juni 2014

Prachtig maar klein

Michiel
15-4-2014

Verblijf van drie nachten gehad in dit hotel, al bij al een zeer positieve indruk. Check-in verliep vlot en konden vrijwel meteen naar de kamer. De kamers zijn zeer fris en modern maar wel wat klein. Een koffieapparaat ontbreekt wel op de kamers hoewel ik dit in andere kamers wel heb gezien. Badkamer is zeer klein maar wel heel modern en netjes afgewerkt.

Ontbijt is zeer uitgebreid maar de momenten waarop wij kwamen(9.30) was het steeds erg druk waarop we even moesten wachten tot er plaats vrijkwam. Het zou leuker zijn mochten er enkele typisch Hongaarse gerechten hebben bijgestaan. Wegens ons vroeg vertrek(04.00) de derde dag dachten we dat er geen ontbijt zou zijn, dit was echter geen probleem en een ontbijtpakket werd voor ons klaar gezet.

Spa/wellness is erg modern en mooi. Alles strak afgewerkt en heerlijk verwarmd. Er zijn handdoeken voorzien.

Ligging is dicht bij groot metrostation en te voet is het ook doenbaar naar het centrum(15 minuten wandelen), erg veilige buurt.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

Sfeervol Tophotel

jl_trudy
5-1-2014

Haast alleen op de foto's op Internet dit hotel geboekt en het heeft ons niet teleurgesteld. Zeer vriendelijk personeel (spreken prima Engels) en dito service. Prima kamer met een goed bed en een heerlijke douche (ook wat waard). Enorm uitgebreid ontbijtbuffet, alleen was de muziek af en toe veel te overheersend. Het interieur was, zeker voor een fotograaf, om je vingers bij af te likken. Zeer stijlvol in een voormalig badhuis. Gezellige kerstversiering maakte het compleet. Goede ligging met haltes OV en centrum op loopafstand.

Gereisd met partner in december 2013

heel goed hotel

marielle
4-1-2014

De ligging is 300 meter van metrostation Blaha Lujza ter. Kamer met zicht op de patio . Service en personeel vriendelijk en goed. Prijs kwaliteit prima in verhouding. Ontbijt heel goed en veel keus; vers fruit, maar ook engels ontbijt. s, Avonds restaurant tegenvaller. Weinig keus Frans/Hongaarse keuken. Personeel opdringerig vriendelijk. Staan om de twee minuten bij je voor te vragen of het ok is, borden weghalen of de wijnkeuze goed is etc.Kamers standaard goed worden elke dag goed schoongemaakt. Sfeer in hotel prima! Zeker kindvriendelijk. Welness aan te bevelen.

Gereisd met partner in december 2013

prima hotel

F.Geven
19-10-2013

Mooie ligging dicht bij centrum in Pest. Positief: Mooie kamers, lekker eten in Araz, goede wellness met zwembad en sauna. Negatief: onvriendelijke mensen bij receptie, veel te vol bij het ontbijt. Al met al prima hotel!

Gereisd zakelijk in september 2013

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Continental Zara in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Continental Zara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.