Tijdelijk €25 aanbetaling

+49

7.8GoedScore uit 5 reviews

• Airconditioning

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over City Hotel Ring

• 6sj19-06-2016

Goede uitvalsbasis voor city trip

Hotel ligt 100 meter van een groot station voor metro, tram , trein en taxi en heeft vele winkeltjes. Hotel is sleets de airco werkt half of niet. Gordijnen zijn niet verduisterend. Douche is klein maar heeft een goede straal water. Koelkast is prima. Ontbijt is sober maar oke. Als het druk is gaat het aanvullen niet altijd goed. Personeel is uitermate vriendelijk en dat is best een uitzondering in deze stad. Restaurantje is prima en gezellig en niet duur. Kortom prima als je voor de stad gaat en je hebt geen last van hoge temperaturen. Ga je voor een romantisch weekend of wil je wat meer luxe kies dan voor iets anders

• 7Katie15-07-2012

Prima hotel

Ben hier vorig jaar een paar nachten verbleven. Fijn hotel voor een paar dagen. Eerst hadden we een kamer aan de binnenplaats, dus raam kon open omdat het niet aan de straatkant was, maar toen ik de airco aanzette viel er water uit. Gemeld bij de receptie en we kregen een andere kamer. Deze helaas wel aan de straatkant en boven een donertent, dus raam kon niet open wanneer je wilde, maar wel een werkende airco. Ontbijt was ook goed. Dichtbij metro en tram.

• 0Wytze Jan09-05-2012

Werkelijk fantastisch!!

We hebben helaas geen gebruik kunnen maken van de nacht in het hotel wegens ziekte. Het personeel was echter wel zeer behulpzaam in alles! We hadden met spoed een ambulance nodig om naar het ziekenhuis te gaan. Deze kwam erg laat, maar het personeel deed er alles aan om de tussenliggende tijd op te vullen. De patiënt kreeg van alles aangeboden tot zelfs een nekmassage aan toe. Kortom, zeer behulpzaam, aardig en goed personeel die ook nog eens fantastisch Engels spreekt. De volgende dag kon de patiënt het ziekenhuis weer verlaten, we zijn toen teruggegaan naar het hotel waar we weer fantastische service kregen. Er werd een taxi gebeld voor terug naar het vliegveld. Als klap op de vuurpijl hebben we ook de kosten van de complete reservering teruggekregen omdat we helaas niet gebruik hebben gemaakt van de kamer. Kortom, een fantastisch hotel en zeer aanbevolen!

• 9leila12-03-2008

Goed gelegen in een mooie buurt, mooie kamers en een verrukkelijk ontbijt!

• 8frits06-05-2007

Goed gelegen hotel, dicht bij tram, metro en centrum. Hotel heeft mooie grote kamers, weinig geluidsoverlast. Ontbijt was sober; alles werd wel regelmatig aangevuld. Iedere dag schone handdoeken.Er is echter geen lift in het hotel. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

• 6Wim Bovendeur17-01-2006

Prima hotel om Budapest te zien. Dichtbij de Donau en bij de Metro en tram. Een beetje mager ontbijt en kleine douches verder goed verzorgd

• 9Janny Boertien en Martin de Vries30-08-2005

City Panzio Ring is een kleinschalig hotel, maar alles is aanwezig, netjes en dik in orde. Personeel is vriendelijk en altijd bereid vragen te beantwoorden. Het ligt wel aan een drukke straat, maar wij hadden weinig last van lawaai. Ontbijt is niet super uitgebreid, maar kan ermee door. Het hotel ligt lekker centraal, met Margareta eiland en het Nyugati (metro)station op loopafstand

Hotel City Hotel Ring info

Soort hotel