Kleine hotelsWeer vandaag21°7°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor City Hotel Pilvax voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel City Hotel Pilvax in het Nederlands

Aanrader

Sarah
14-2-2016

Een heel fijn verblijf gehad in dit hotel. De kamers zijn wellicht wat verouderd, maar schoon en comfortabel. Daarnaast werken er zeer vriendelijke mensen die je met van alles willen helpen. Ontbijt hebben wij niet bij het hotel genuttigd, maar in een eettentje in de buurt.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Prima hotel.

Rina van Overhagen
14-3-2014

Het hotel ligt prima in het centrum met vlakbij de metro. Wij hebben hier uitstekend gezeten. Schoon, netjes. Sommige dingen wat ouder, maar alles werkte naar behoren. Alleen het ontbijt was wel erg simpel. Geen bruin brood, geen jam, geen gekookt eitje. Maar je hebt iets in je buik om mee te starten. Gratis kluisje bij de receptie. Klein supermarkt tegenover.

Gereisd met partner in Fri Mar 07 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor 1 nachtje prima!

Marcel
20-8-2012

Wij zijn er maar 1 nachtje gebleven en hebben vrij weinig te klagen alleen sommige dingen zijn een klein beetje vervallen en aan onderhoud toe.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

absolute aanrader

Jan Boeve
19-12-2011

Hotel Pilvax in boedapest (in Pest) is een absolute aanrader. Het hotel is schoon, heeeel erg goed gelegen en heeft vriendelijk personeel. Het is een eenvoudig hotel, het ontbijt is goed maar kent niet heel veel keus. Voor ons was dat geen probleem. Metrostation op loopafstand, de Vaci Utca op 1 minuut. Eten kun je er niet maar in de buurt heb je prima restaurant als Apostolok en Fatal. Ga echter nooit eten bij Gallilei in de Vaci Utca (je wordt belazerd en men weigert een gespecificeerde rekening af te geven, alleen een soort telstrookje).

Gereisd met vrienden in Fri Dec 09 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

Zeer centraal gelegen, mooie en nette kamers met alle de

leila
12-3-2008

Zeer centraal gelegen, mooie en nette kamers met alle faciliteiten de nodig zijn!

Gereisd zakelijk in januari 2008

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Hotel Pilvax in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Hotel Pilvax zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.