Géén boekingskosten

HongarijeHongarijeBoedapest

6.8VoldoendeScore uit 11 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+72/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 11 reviews

• Airconditioning

Bekijk de beschikbaarheid

11 Reviews over City Hotel Matyas

• 8Fam. Kerkstra01-06-2016

Prima hotel op schitterende locatie

Wij hadden een prachtige kamer aan de voorkant van het gebouw met uitzicht op de Donau. Personeel was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Kamers waren schoon, ontbijt was verzorgd. Wij hebben het erg naar onze zin gehad. Alleen de douche was een beetje koud, maar voor de rest was alles perfect. Voor wie een 'basic' en betaalbaar hotel zoekt op een van de mooiste plekken in Boedapest - met op loopafstand de gezellige Váci Utca met talloze restaurants en leuke winkels - is het City Hotel Mátyás een prima keuze.

• 8W. Teunis31-03-2013

Indrukwekkend oud gebouw

Oud gebouw, goed onderhouden kamers. Er wordt dagelijks bedden opgemaakt en schoongehouden. Badkamer vrij krap met wat schimmelrandjes maar een prima werkende douche. Personeel is vriendelijk en servicegericht. Restaurant ziet er netjes en gezellig uit. Ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd.

Een prima hotel voor een weekje !

• 4Nadja11-11-2009

Never nooit meer

Matyas hotel is net een antikraak hotel. Heb heel wat hotels gezien in Boedapest maar dit hotel sloeg alles. Kamers waren wel schoon maar niks functioneerde zoals het moet. Helaas heb ik er 4 nachten moeten door brengen. Als ik dit hotel gratis aangeboden zou krijgen slaap ik liever tussen de zwervers in de subway. Het enige voordeel aan dit hotel is dat de ligging perfect is. Dicht bij de shopping straat en de subway. Mocht iemand dit hotel willen boeken zou ik toch zeggen kies een ander hotel. Matyas zou 3 sterren moeten hebben, maar 1 ster zou al te veel zijn.

• 8PAUL25-06-2009

good value for money, rooms were clean, breakfast was adequate.Only downside the bar shut at 10pm!!!!!!

• 8Eila Hasselgren04-06-2009

"ett fantastiskt ställe"

Centralt och vid floden, bra buss/spårvägsförbindelser. Det bästa; yttre dubbla samt inre dubbla glasrutor, varför helt tyst. Helt moderniserad rum. TV-sladden tas ut och sedan knappar man fram till engelska program. Knepigt först men sedan enkelt.

• 8leila12-03-2008

Zeer rustig gelegen en toch in het centrum! Mooie en nette kamers en een heerlijk ontbijt in een prachtige classisistische zaal!

• 5kristel gilissen24-09-2006

Hotel maakt verwaarloosde indruk. Personeel is zeer onvriendelijk. Het ontbijt is redelijk. De ligging tov het centrum en metro is goed.

• 5Kristel24-09-2006

het enige echt positieve aan dit hotel is de ligging tov het centrum. Het personeel is heel erg onvriendelijk. Toen we aankwamen en we dachten een 3p kamer te krijgen (die we gereserveerd hadden), kregen we een 2p kamer met een houten plank van 1m 50 cm lang en een 2mm matrasje dat als 3e bed zou moeten dienen. Er werd heel erg verontwaardigd op gereageerd toen we er iets over zeiden. Uiteindelijk kregen we wel een andere kamer, maar niet van harte. Het ontbijt is redelijk. Men moet een trap op om naar de lift te kunnen, met zware koffers bijna niet te doen. Zeker geen aanrader voor oudere mensen. Hotel maakt verwaarloosde indruk.

• 6Nathalie08-05-2006

Hotel heeft redelijke kamers, beetje 80er jaren stijl, veel van de grandeur van het hotel is verstopt achter betimmeringen ed. Ontbijt is in charmante kelder met beschilderde gewelven van 100 jaar oud, wij hebben 2x om 9.30 gebruik gemaakt van het ontbijt wat tot 10.00 was, echter er wordt niet of nauwelijks bijgevuld qua eten.

• 8Paul21-03-2005

Goed gelegen hotel in Pest. Ondanks de ligging in het drukke centrum geen geluidsoverlast in de (gerenoveerde) kamers. Kamer zijn groot en ok

Hotel City Hotel Matyas info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar