Tijdelijk €25 aanbetaling

City Home Residency

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel City Home Residency voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 1 review

9FenomenaalScore uit 1 review
  • 9Waardering

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

1 Reviews over City Home Residency

• 9Christian S.19-09-2010

Zeker opnieuw

Modern aparthotel met prima wellnessruimte op het gelijkvloers. Ligging vrij centraal gelegen, enkel de straat zelf geeft een nogal grauwe indruk. Desondanks is het gebouw ultramodern met parkeergarage in de kelderverdieping. Wel smal om af te dalen! Eén lift aanwezig. Het appartement zelf was zeer mooi met ingerichte keuken, flatscreen, DVD, bureel, wasmachine en ruim balkon met mooi uitzicht. Ruime inloopdouche en bad, 2 toiletten. Airco in alle kamers. Geen vijf sterren waard maar eerder 4+. De prijs maakt dit echter ruim goed; inclusief hotelservice en ontbijt hebben we €150/nacht betaald met 5 personen en een appartement met 2 verdiepen. Het ontbijt is vrij sober en met weinig keuze maar niet echt slecht. We hadden opnieuw geboekt voor oktober maar door omstandigheden kon dit niet doorgaan, onze reservatie werd echter zonder kosten en met een vriendelijk mailtje geannuleerd: zo hoort het. Aanrader voor grotere gezinnen die budapest budgetvriendelijk willen bezoeken!

Aparthotel City Home Residency info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    utca 43-49, 1066