Géén boekingskosten

Chesscom

HongarijeHongarijeBoedapest

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Chesscom voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 1 review
+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 1 review
  • 7Waardering

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1 Reviews over Chesscom

• 7Jolanda14-08-2012

Goed 2 sterren hotel

Hotel heeft prima bedden en ontbijt, ligt naast het bus/metrostation Kobanya Kispet en is voor 19 euro p.p incl ontbijt buffet heel goed ! Wij waren er voor het Sziget festival .. en daarvoor lag het eigenlijk iets te ver, maar als je voor de stad zelf komt ligt het heel centraal en dichtbij het vliegveld. Er is gratis Wi-Fi voor alle hotelgasten, en als je geen smartphone hebt mag je beneden op de pc. Prima service dus. Het parkeren achter het hotel is overigens ook gratis.

• 0Remco04-03-2012

Ontbijten op je kamer

Vorig jaar zijn we naar het prachtige Boedapest geweest met een bevriend stel. Normaal zouden we bij Hongaarse vrienden van ons verblijven maar omdat we met 4 man waren hadden we zelf gekozen voor een Hotel. Omdat het een korte trip van 4 dagen zou worden hebben we gezocht naar het goedkoopste hotel binnen de stad. We zouden er toch alleen maar slapen. Bij aankomst tot aan het vertrek ben ik aangenaam verrast door dit hotel en hun mensen. Parkeerplaats achter het hotel en ruim voldoende met bewaker. Alles schoon en dat blijft het ook omdat de dames van schoonmaak de hele dag aan de poets zijn. Een lege koelkast op de kamer voor eigen meegebrachte etenswaren. Wordt niet moeilijk gedaan over een eigen koffiemaker (ik heb niks met de koude koffie van Hongarije). Aan de receptie spreken ze meer dan alleen Hongaars en dat is nog steeds uitzonderlijk.

Het goedkoopste en zeker niet het slechte hotel van Boedapest. Zelfs onze Hongaarse vrienden waren onder de indruk.

Hotel Chesscom info

Soort hotel