Hotel Chesscom

7Goed

Hongarije, Hongarije, Boedapest

Op vakantie geweest naar Chesscom?

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Chesscom voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Chesscom

• 7Jolanda14-08-2012

Goed 2 sterren hotel

Hotel heeft prima bedden en ontbijt, ligt naast het bus/metrostation Kobanya Kispet en is voor 19 euro p.p incl ontbijt buffet heel goed ! Wij waren er voor het Sziget festival .. en daarvoor lag het eigenlijk iets te ver, maar als je voor de stad zelf komt ligt het heel centraal en dichtbij het vliegveld. Er is gratis Wi-Fi voor alle hotelgasten, en als je geen smartphone hebt mag je beneden op de pc. Prima service dus. Het parkeren achter het hotel is overigens ook gratis.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 0Remco04-03-2012

Ontbijten op je kamer

Vorig jaar zijn we naar het prachtige Boedapest geweest met een bevriend stel. Normaal zouden we bij Hongaarse vrienden van ons verblijven maar omdat we met 4 man waren hadden we zelf gekozen voor een Hotel. Omdat het een korte trip van 4 dagen zou worden hebben we gezocht naar het goedkoopste hotel binnen de stad. We zouden er toch alleen maar slapen. Bij aankomst tot aan het vertrek ben ik aangenaam verrast door dit hotel en hun mensen. Parkeerplaats achter het hotel en ruim voldoende met bewaker. Alles schoon en dat blijft het ook omdat de dames van schoonmaak de hele dag aan de poets zijn. Een lege koelkast op de kamer voor eigen meegebrachte etenswaren. Wordt niet moeilijk gedaan over een eigen koffiemaker (ik heb niks met de koude koffie van Hongarije). Aan de receptie spreken ze meer dan alleen Hongaars en dat is nog steeds uitzonderlijk.

Het goedkoopste en zeker niet het slechte hotel van Boedapest. Zelfs onze Hongaarse vrienden waren onder de indruk.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Chesscom voor je op een rij gezet:

1 tip over Hotel Chesscom

• Jolanda, 14-08-2012

In het eerste restaurantje links om de hoek van het hotel kun je heel lekker eten.

0 vragen over Hotel Chesscom

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Tuin
    • Overige servicesKluis, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• AdresBartók Béla utca 5 1191(toon op kaart)
    • E-mailadres
    • Website