Hotel Chesscom

HotelKleine hotelsWeer vandaag22°17°
Hotel Chesscom

We hebben een aantal aanbieders voor Chesscom voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Chesscom in het Nederlands

Goed 2 sterren hotel

Jolanda, 14-8-2012

Hotel heeft prima bedden en ontbijt, ligt naast het bus/metrostation Kobanya Kispet en is voor 19 euro p.p incl ontbijt buffet heel goed ! Wij waren er voor het Sziget festival .. en daarvoor lag het eigenlijk iets te ver, maar als je voor de stad zelf komt ligt het heel centraal en dichtbij het vliegveld. Er is gratis Wi-Fi voor alle hotelgasten, en als je geen smartphone hebt mag je beneden op de pc. Prima service dus. Het parkeren achter het hotel is overigens ook gratis.

Ontbijten op je kamer

Remco, 4-3-2012

Vorig jaar zijn we naar het prachtige Boedapest geweest met een bevriend stel. Normaal zouden we bij Hongaarse vrienden van ons verblijven maar omdat we met 4 man waren hadden we zelf gekozen voor een Hotel. Omdat het een korte trip van 4 dagen zou worden hebben we gezocht naar het goedkoopste hotel binnen de stad. We zouden er toch alleen maar slapen. Bij aankomst tot aan het vertrek ben ik aangenaam verrast door dit hotel en hun mensen. Parkeerplaats achter het hotel en ruim voldoende met bewaker. Alles schoon en dat blijft het ook omdat de dames van schoonmaak de hele dag aan de poets zijn. Een lege koelkast op de kamer voor eigen meegebrachte etenswaren. Wordt niet moeilijk gedaan over een eigen koffiemaker (ik heb niks met de koude koffie van Hongarije). Aan de receptie spreken ze meer dan alleen Hongaars en dat is nog steeds uitzonderlijk.

Het goedkoopste en zeker niet het slechte hotel van Boedapest. Zelfs onze Hongaarse vrienden waren onder de indruk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chesscom in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chesscom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Chesscom scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.