Géén boekingskosten

HongarijeHongarijeBoedapest

8.4FantastischScore uit 10 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+50/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 10 reviews

• Airconditioning

Bekijk de beschikbaarheid

10 Reviews over Central 21

• 8Nathalie20-12-2014

Prima, voor kort verblijf!

Wij hebben met twee groepen in dit hotel verbleven. De kamer waar de jongens op verbleven was zeer gezellig en echt een aanrader. De kamer waar de meisjes op verbleven was wel minder, er stond geen water in de toilet en er kropen daardoor beestje uit. Deze kamer rook ook muf (geur van vocht), verder was de deur van deze kamer deels uit glas waardoor je er gewoon doorheen kon kijken (hierbij voelden we ons wel lichtjes ongemakkelijk).

Verder waren de mensen die daar werkten zeer behulpzaam en vriendelijk.

Het ontbijt was voor een citytrip zeer in orde (uiteraard wel dagelijks hetzelfde), verder was er niet veel plaats om te zitten.

De ligging vonden wij niet echt super, we hadden voor alles de metro nodig. De bars die dan wel twee straten verder lagen sloten al om 21:00.

voor de prijs die je voor dit hotel betaald, is dit wel zijn geld waard

Onze conclusie: ideaal voor een kortverblijf , wanneer je goed thuis bent met het gebruik van metro.

• 9bart26-05-2014

Top hotel

Wij hebben hier 5 nachten met super tevredenheid geslapen. Hotel ligt centraal en alles is ter voet goed bereikbaar. Ook metro is super dichtbij. Ontbijt is goed maar niet bijzonder. Wij hadden een kamer met airco op de binnenplaats en het was heerlijk rustig slapen. Er werd elke dag schoon gemaakt en ook nieuwe handdoeken. Mocht ik nog is terug gaan naar boedapest dan zal ik zeker terug gaan naar dit hotel. Prima prijs kwaliteit verhouding.

• 7Willy Berckmoes07-07-2013

Prijs kwaliteit ok maar !!!

Vriendelijk en gedienstig receptiepersoneel.Kleine propere kamers wel niet storend voor kort verblijf bvb 4 nachten.Hele warme kamers (verblijf juli) met een povere staande lauwe lucht blazer ! Donkere warme gang.Straatkant kan 's nachts luidruchtig zijn.Ontbijt niet bijster uitgebreid doch voldoende,te kleine ontbijtruimte bij volle bezetting .Dame in de ontbijtruimte is nog van het communistisch regime ,ze kan niet lachen !! In de bar is wijn enkel te verkrijgen per fles en niet per glas !!! Ligging niet ver van ramhalte Rakoczi Ter en Blaha Luzja,een kwartiertje te voet van Oudste brug.

• 9VAN PASSEL17-06-2013

très bon rapport qualité-prix

très bon petit hôtel,petit déjeuner très correct,personnel agréable et serviable.

• 7Yvonne Martel25-04-2013

Prima hotel voor een prima prijs

Nette kamers en vriendelijke mensen achter de receptie. Ontbijt is simpel, maar goed.

• 9Hetty16-05-2012

Prachtig hotel

Prachtig hotel met mooie kamers schoon en nieuw, ontbijt eenvoudig maar lekker. Uitstekende service en opnbaarvervoer op 5 minuten lopen. Echt een aanrader.

• 7Marcel03-12-2011

Kleinschalig en eenvoudig

Het hotel is prettig gelegen, dicht bij het centrum en op loopafstand van metro- en tramhaltes. De eerste indruk is nogal pover, een muffige entreehal maar de receptie en de kamers zijn netjes en verzorgd, en vooral: schoon. Vriendelijke en behulpzame medewerkers aan de receptie. Het ontbijt is karig. Oud brood, de (wel lekkere) broodjes waren al om 8:30 uur op (terwijl het ontbijt van 7:00 tot 10:00 uur geserveerd wordt), het personeel dat het ontbijt verzorgde sprak geen Engels of Duits.

• 9Wilhelmien17-03-2011

Op en top service.

Zeer zeker aan te raden. Prima ligging. Entree wat minder, maar eenmaal bij de deur van het hotel ( 1e etage) is alles perfect. Super vriendelijk personeel en heel behulpzaam. Advies: neem op aankomstdatum een taxi naar hotel, anders wordt het wel even zoeken en neem de volgende dagen een abonnement op openbaar vervoer, ideaal en goedkoop.

• 10Loes15-03-2011

EEN DIKKE 10

Ik sluit me aan bij de vorige schrijver. Nog wat extra aanvullingen zodat je zeker voor dit Hotel moet kiezen. Het ontbijt perfect,heerlijk brood met beleg, jam, of muesli erg goed. Maar zeker ook het personeel, wat zijn die behulpzaam in echt alles. Ze regelde voor ons een groter taxi naar het vliegveld. We moesten namelijk daar vroeg zijn, en we waren met 6 personen. We wisten dat er grotere taxi zijn, maar als je er zelf naar vraagt bij een taxi staanplaats zeggen ze van niet. Dus hadden ze dat in het Hotel voor ons geregeld,ook aan Hotel betaald, dus je weet vooraf wat je kwijt bent. Maar ook toen we met onze dochter onverwachts naar een dokter moesten, het werd allemaal goed geregeld voor je. Of dan de uitstapjes, Boedapest is zo ontzettend mooi. Tips voor goede restaurants, Goloka, 5 minuten vanaf het Hotel. Of restaurant Menza, vraag er maar naar in het Hotel ze kennen beide.

• 9Wil Florusse22-07-2010

Goed hotel

Het hotel is op de 1e verdieping gehuisvest. De entree, een gezamenlijke ingang en trap, geeft een beetje verwaarloosde indruk. Dit verdwijnt onmiddelijk wanneer je het hotel binnen gaat. Alles is nieuw en modern ingericht. Het ontbijt kost slechts € 3 en is goed. Ontvangst is goed en men geeft je bij inchecken al een plattegrond van de stad en tips mee

Hotel Central 21 info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

• BadkamerBeschikbaar