Hostel Broadway

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag13°10°

We hebben een aantal aanbieders voor Broadway voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Broadway in het Nederlands

Prima hotel vlakbij metro, tram en bus

Ingrid
3-9-2012

Broadway Hotel in Boedapest is een prima hotel voor een trip naar Boedapest. Het ligt vlakbij leuke restaurants en vlakbij de metro, tram en bussen. Het is heel makkelijk om vanaf hier naar wat dan ook in Boedapest te gaan. Het hotel heeft een binnenzwembad met bubbelbad en fitnessruimte. Jammer dat het geen buitenzwembad is. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is prima maar simpel. Voor diner kun je hier niet zijn, alleen voor ontbijt. Helemaal niet erg want in Boedapest zijn zoveel leuke restaurantjes dat dit niet nodig is. De kamers worden iedere dag schoongemaakt. Erg prettig dat er een airco op de kamer zit maar helaas kun je deze niet uit zetten, wel zachter.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Broadway in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Broadway zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.