Pension Boulevard City Guesthouse + app.

Pension Boulevard City Guesthouse + app.

7.6Goed

Hongarije, Hongarije, Boedapest

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Boulevard City Guesthouse + app. voor je op een rij gezet:

Pension info

Meer pension info

25 reviews over Pension Boulevard City Guesthouse + app.

• 9Angelique28-09-2017

Vriendelijk en schoon, locatie goed in het centrum

Heel vriendelijk personeel, smaakvol ingerichte kamers, heel hygiënisch en schoon en ontbijt met voldoende keus. Geen vraag is te veel. Goede organisatie, ook als je na 18 uur aankomt en sleutel via sleutelkluis krijgt. Prima uitleg daarbij. Ruime kamer, krappe douche, maar alles doet het goed. Stopcontacten zien er een beetje shabby uit. Gordijnophanging vergane glorie, maar het werkt.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9M&M10-09-2017

Net appartement centraal gelegen

Superleuke guesthouse met airco en klein balkon op de 8e verdieping te bereiken middels trap of lift. Centraal gelegen op nog geen 5 minuten van de tramhalte, bakker en spar.

Prijs kwaliteit is echt heel netjes. Wij zouden hier in ieder geval weer opnieuw boeken

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8nadine07-10-2015

Geweldig

We zijn hier met vriendinnen geweest. Prima locatie, op loopafstand van metro, bus en tram en in een goede buurt. Supermarkt aan het einde van de grote straat en koffiebar onder het appartement. Appartement was groot. Wij hadden een 4 persoons-appartement met 2 slaapkamers, 2 badkamers en een grote woonkamer. Keuken was wat kleiner maar had wel alles wat je nodig hebt. Je moet wel langs appartementen waar mensen uit Boedapest wonen en dus moet je stil zijn. Personeel was vriendelijk en spreekt goed Engels.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 9Renata18-05-2015

Prima hotel voor een city trip

Bij aankomst hadden we even onze twijfels, sleutel in een kluisje naast de voordeur, met de lift tussen de normaal bewoonde appartementen door naar de 8e etage. De kamer was schoon, uniek gelegen en het personeel erg vriendelijk, ging voor ons verse koffie zetten en een eitje bakken. Schone handdoeken milieubewust op verzoek, de kamer wordt goed schoongemaakt iedere dag. Minpuntje waren de kleedjes op de vloer, maar die hebben we onder het bed geschoven. Prima uitvalsplek naar het centrum, OV op loopafstand, restaurants in de buurt en supermarkt om de hoek. Een aanrader, volgende keer boek ik hem weer.

Gereisd in mei 2015

• 8Annemiek05-01-2013

Prima hotel!

Toen we 's avonds aankwamen dacht ik heel even: waar ben ik nu terecht gekomen? De receptie van het hotel ligt op de achtste verdieping en daar kom je met de lift. Terwijl we wachten op de lift viel het licht uit en stonden we daar in het donker, maar eenmaal op onze kamer maakte dat veel goed. Het is een klein eenvoudig hotelletje maar dat is juist ook wel leuk. Wij hadden een ruime kamer. Met de metro ben je zo in het centrum. Het personeel was aardig. Het ontbijt was goed. Een prima plek om te slapen als je een paar dagen in Boedapest bent!

Gereisd met partner in december 2012

• 7Ankie24-08-2012

Prachtige reis Boedapest

Het pension ligt prima in het centrum van Boedapest. De mensen zijn aardig. Je krijgt niet elke dag schone handdoeken en beddengoed. Dat was erg jammer omdat het er toen erg heet was en je 2 x per dag ging douchen. We moesten er om vragen. Het ontbijt was prima en je kon bij mooi weer heerlijk op het dakterras zitten. Dichtbij gezellige winkelstraten en vlakbij de tram en metro Met een 'Boedapest Card' kun je met al het openbaar vervoer reizen. Het openbaar vervoer is vrij gemakkelijk te snappen. Wij hebben met z'n tweeën alles zelf uitgezocht en hebben ontzettend veel van deze prachtige stad gezien. Echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 10Eef Driehuis07-08-2011

gastvrij, fantastisch, aanrader

zeer vriendelijke mensen ruime schone kamer met airco , koelkastje, je kunt zelf koffie zetten of iets in de magnetron warm maken . een heerlijke huiselijke sfeer voor ons tien keer beter als een hotel. je moet alleen bij aankomst een paar euro toeristenbelasting betalen , vrij normaal volgens ons. je zit n.m niet in een hotel. de hongaren zijn de beleefste automobilisten die wij kennen een 10+ . ze zijn ook stuk voor stuk zeer hulpvaardig in het engels en duits. als je van Parijs houd vindt je Boedapest mooi , een pracht stad.als mensen over deze accomodatie klagen moeten ze maar eens nadenken welke eisen men zich steld voor dit geld en deze service.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Laura19-06-2011

Fijn hotel

De receptie van dit hotel ligt op de achtste verdieping maar staat duidelijk aangegeven. Verrassend grote hotelkamer en ontzettend fijne badkamer. We kregen geen schone handdoeken maar die hadden we zelf bij. Het ontbijt was goed te doen. Weinig variatie maar veel vers. Personeel (Adriana & Maria) is erg vriendelijk en behulpzaam. Wel jammer dat we de laatste dag werden geconfronteerd met een nog te betalen toeristen belasting (€ 26,-- voor twee personen). Het openbaar vervoer ligt op 2 en 5 minuten loopafstand en dus is Budapest goed te verkennen. Kortom: een aanrader voor iedereen die uitgerust, schoon en met een goed gevulde maag Budapest wil verkennen.

Gereisd met partner in mei 2011

• 7Cremers05-10-2008

Aan te bevelen.

Zeer gastvrij en de accommodatie voldeed aan de porijs/kwaliteit.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Wezendonk29-08-2008

heel goed, slecht bed

Veel ruimte voor weinig geld, zeker aan te raden. Alleen het bed was echt slecht, zeker voor mensen met rugklachten.

Gereisd met partner in augustus 2007

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats