Kleine hotelsWeer vandaag23°7°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Orion voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Best Western Orion in het Nederlands

Super!

Gino
18-3-2014

Best western hotel orion ligt in de Buda gedeelte van Budapest. Zeer rustige ligging, met propere kamers en goede bediening. Je hebt 2 dichte tramhaltes in de buurt en ligt niet ver van het burchtdistrict. Er is altijd iemand aanwezig in het hotel. De kamers zijn zeer proper en groot genoeg, wel basic. Je hebt niet meer nodig. Het ontbjit is beperkter, maar zeker genoeg keuze. Wel altijd hetzelfde, maar dit maakt zo niet.

Gereisd anders in maart 2014

leuk hotelletje

Jonckheere
15-9-2012

Een aangenaam rustig proper hotel, vriendelijke bediening, heel behulpzaam! Heel goede ligging, op kwartier ben je in het hart van Pest! Het hotel zelf ligt in Buda, onderaan de Burcht! Prachtige omgeving! Ik kom nog zeker terug!

Gereisd met partner in september 2012

Goede prijs/kwaliteit !!!

Sara
26-2-2012

Rustig, klein hotel. Zeer vriendelijk personeel, maken tijd om je verder te helpen. Kamer en badkamer inorde en proper. Ontbijt: elke dag hetzelfde MAAR meer dan voldoende en lekker! Ligging: vlakbij burchtpaleis, Gellertheuvel en Gellertbaden. Verschillende trams en bussen stoppen vlakbij. Metrostation over de brug. TIP: zéér strenge en frequente controles op openbaar vervoer, best een pasje voor aantal dagen kopen (geldig op tram, bus, metro en trein).

Stad: mooi, veel te zien, zeer vriendelijke mensen als je ze aanspreekt. Diegenen die geen Engels spreken proberen je toch met hand en tand verder te helpen!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

prijs kwaliteit

HUGO ROBBE
1-1-2012

Super vriendelijk en behulpzaam personeel

Gereisd met partner in december 2011

Prima hotel voor een lage prijs

M. Seip
8-3-2011

Het hotel is klein opgezet (+/- 30 kamers). Kamers zijn compleet ingericht. Het personeel is zeer vriendelijk. Gezien de lage prijs die we voor 3 overnachtingen hebben betaald is de prijs/kwaliteit verhouding meer dan uitstekend.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

Goed hotel, kleinschalig, met ruime schone kamers en een goed ontbijt. Ligt dichtbij de stad, maar er wel net buiten, achter een huizenblok. Kortom gunstig gelegen, maar zonder uitzicht. Vriendelijk behulpzaam personeel, en erg goedkoop voor deze prijs.

Een aanrader als je het niet erg vindt een klein stukje te moeten lopen voor de metro (je moet dus altijd eerst te voet een van de Donaubruggen over)

Gereisd alleenreizend in februari 2011

2008

Kamer op zich goed (8) echter er kon geen raam open waardoor de airco alleen voor luchtverversing kon zorgen, gevolg een droge lucht wat wel gevoeld werd.

Gereisd met partner in april 2008
2007

Goed hotel met lekker ontbijtje van 7:00 - 10:00. Ligging is tussen de Citadel en de Brucht, 1 straat verwijderd van de donau. Kamers zijn verzorgd en schoon.

Gereisd anders in Tue Feb 20 2007 18:09:23 GMT+0000 (UTC)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Orion in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Orion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.