Géén boekingskosten

Hotel Beatrix Panzio

HongarijeHongarijeBoedapest

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Beatrix Panzio voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 4 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.5VoldoendeScore uit 4 reviews

• Airconditioning

4 Reviews over Beatrix Panzio

• 8Karin10-08-2017

Prima net hotel om Boedapset te bezoeken!

Prima, kleinschalig hotel met schone kamer. Familiekamer bestaat uit 2 kamers met daartussen een kleine hal met toegang tot badkamer. Jammer dat airco alleen werkt in een van de twee kamers! Auto kun je parkeren op het terrein, is afgesloten! Je moet wel alles vragen, word niet bij receptie verteld of ligt niet in de kamer zoals bijvoorbeeld de afstandsbediening van de airco. Verder wisten wij niet dat je contant moet betalen. Bij boeken (via touroperator) geef je je creditcard nummer maar hiermee kun je niet afrekenen! Op loopafstand is het openbaar vervoer waarmee je snel in het centrum van Boedapest bent!

• 8Marian26-05-2015

Fijn hotel, rustig gelegen

Hotel Beatrix Panzio is een vriendelijk hotel waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. Wij hebben hier 1 nacht geslapen. Het hotel ligt in een mooie rustige wijk, vlakbij het busstation en de tramlijn. Met de bus ben je met een kwartiertje midden in het centrum van Boedapest. De kamers zijn netjes, schoon en de bedden zijn goed. Het ontbijt was goed. Eenvoudig maar wel gevarieerd. Bij mooi weer kan je ontbijten op het terras in de tuin. Een prima verblijf met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

• 3F.A.M.Krulder01-06-2013

Fawlty Towers, maar zonder humor.

De eigenaresse was uiterst kortaf en onvriendelijk. Voorbeeld: -Ze opende het toegangshek naar de parkeerplaats slechts als je bij de balie ging vragen of ze het wilde openen, en dan zei ze: Ik zie de auto toch, waarom kom je hier vragen of ik wil opendoen? -Minibar leeg, briefje erbij dat je er geen eigen spullen in mag leggen. -Boze blik van eigenaresse als je ontbijt aan buffet samenstelt (en niks buitensporigs, gewoon 2 broodjes met beleg en koffie). -Eetgelegenheid niet in de buurt, zo'n 4 kilometer riijden. Was er niets goed dan? Nou vooruit, de nachtportier was vriendelijk. Bij het vertrek nog vriendelijk gevraagd of we iets verkeerds gedaan of gezegd hadden, maar dat leverde een oorverdovende boze blik op. Dus toch nog gelachen.

• 7Marieke12-08-2006

Wij hadden daar een gezinskamer geboekt, wat echt grandioos was. Twee aparte vertrekken kregen we hierbij. Een eigen kookplaatje, een kleine koelkast en een tv waren ook aanwezig. Goed verzorgt en heerlijk fris opgemaakte bedden. Een aanrader als je voor een kleine periode met je gezin Budapest wilt verkennen. Voor de kids is er niet veel te doen, maar wij kochten er een kaart voor het openbaar vervoer en zijn bijna niet in het hotel geweest. Hebben Budapest verkend en die stad heeft ons hart gestolen! Als we nog eens naar Budapest gaan, nemen we zeker weer dit hotel. Als je ongeveer 300 m loopt zit je bij een tramstation en vanaf daar kun je overal naartoe waar je maar heen wilt. Een kaart kost ongeveer 5200 HUF en daar kun je onbeperkt mee in de tram, bus en metro reizen. Onze kids (7 en 8) mochten gratis op onze kaart mee. Enige gekke was dat wij 110 euro per nacht betaalden en een stel Oostenrijkers betaalden 95 euro per nacht. Even goed op de prijs letten dus voor je boekt.

Hotel Beatrix Panzio info

• AirconditioningBeschikbaar