Géén boekingskosten

Meer camping info

12 Reviews over Ave Natura

• 9Druzina/familie Kremzar06-11-2019

Prachtig!

Vrij kleine, maar mooie en rustige camping onder de bomen. Het sanitair is niet gloednieuw, maar wel proper. De eigenaars (moeder en zoon) zijn ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam. Omdat we een grote caravan hebben, is de man ons voorgereden zodat we de scherpe U-bocht bij de ingang niet hoefden te nemen, we kregen meteen hulp voor ons hoestend zoontje, de vrouw heeft bustickets voor de eerste rit naar de stad (bushalte op 500 m, bus om de 20 minuten, rit duurt 20 - 25 min.) en wilde zelfs forinten wisselen.

• 9Prinsen05-08-2019

Super en unieke camping met vriendelijk ontvangst

Een kleine camping, aan de rand van de stad maar waar de camping beheerders je fantastisch helpen! Moeder en zoon geven je info, doen je was en begeleiden je om tot je plek te komen. Met caravan neem alsjeblieft contact op met camping want dan krijg je een alternatieve aanrij route. Super stadscamping!

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Fam. Habets09-07-2019

Perfecte camping om Budapest te bezoeken. Zeer vriendelijke moeder en dochter die je met alles behulpzaam zijn. Tickets kun je bij hun kopen. De buslijn 291 rijdt in 20 minuten naar Budapest. Tip: koop bij hun geen tickets voor de hop onn hop off , dit is de maatschappij met de giraffe, maar zoek zelf een andere maatschappij in Bulgarije. De bussen met giraffe zitten over vol waardoor je vaak geen plaats krijgt, ze komen niet op tijd. De bootreis wat is inbegrepen komt niet iedere uur, veel mensen waren aan t klagen bij deze maatschappij. Het sanitair op de camping is de hele dag door super schoon en heel ruim. En na een dag lopen in de zon is het heerlijk vertoeven in de schaduw bij hun.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Sam06-08-2017

Fantastisch!

Locatie is perfect om Budapest te ontdekken. Camping ligt net buiten de stad, mooi in de bossen en is daardoor lekker koel. Centrum van stad is makkelijk met bus te bereiken. Marta en haar zoon zijn erg vriendelijk en behulpzaam, verder krijg je kaart van Budapest met folders bij aankomst op de camping, erg handig!

Sanitair is schoon. Verder is er een keuken (met koelkasten) die je gratis kan gebruiken. WIFI beschikbaar (gratis)!

• 7Gêrard Janssen13-06-2017

Remoerig

Hartelijk welkom door Marta en zoon. Goede uitleg over mogelijkheden daguitjes Boedapest. Remoerig door langskomend verkeer. Dag en Nacht. Sanitair oud maar schoon het toilet gebouw verdiend geen schoonheidscijver. Rolstoel onvriendelijke camping. Je. Moet Je moet je afvragen waarom. Het is een geweldige camping als uitvalsbasis voor Boedapest.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Arjen14-08-2016

Mooi plekje in Boedapest

De camping vonden wij erg leuk. De zeer steile weg op de camping was met een caravan wat minder, maar te doen.

Het mooiste is natuurlijk dat je in Boedpest midden in het bos zit en heerlijk kunt genieten van de nauur. Met OV kun je prima Boedapest verkennen. Met alle tips van de super gastvrije eigenaresse kan je dagen verblijven in deze mooie stad.

• 6Jeanine van Zundert10-09-2015

Onnodige tegenvaller

Enthousiast door de recensies kozen wij deze camping. Aangekomen schrokken we van hetgeen we aantroffen. Vooral het 'gerenoveerde' sanitair was verbijsterend. In elkaar geknutselde tochthokjes en het toilet te vies voor woorden. Stil is het er ook allerminst. De eigenaresse is erg aardig en levert superservice door je direct allerlei zinvolle info over Boedapest en hoe er te komen te geven. Toch lijkt het de beste camping bij de stad te zijn. Als je uitgaat van een realistischer beeld, nl een primitieve plek om voor €21/nacht met caravan bij B te kunnen slapen valt het niet tegen.

• 2Staat v/h sanitair
  • 8Pierre05-09-2015

Ideale uitvalsbasis voor citytrip Budapest

Kan alle onderstaande positieve beoordelingen onderschrijven. Marta, de uitbaatster, heet je hartelijk welkom met een overvloed aan informatie over Budapest, vervoer, markten, enz... Perfecte locatie om de stad te verkennen. Geen restaurant of winkeltje, maar wel kookgelegenheid, koelkast enz...

• 10Hans26-09-2014

Campingeigenaar Marta maakt het verschil

Gastvrijheid en service wordt hier met hoofdletter geschreven. Marta is van 's morgen vroeg tot 's avonds laat op de camping te vinden om alle vragen over Budapest te beantwoorden. Met de bus (5 minuten lopen) is het slechts 25 minuten naar het Centrum van Pest. Een meer-dagen-kaart voor het openbaar vervoer is een aanrader om je door de stad te verplaatsen. Gewoon een leuke camping dicht bij de stad.

• 10Staat v/h sanitair
  • 10mariel16-08-2014

Super uitvalbasis, groen paradijsje

Deze camping was een super uitvalbasis om Boedapest te verkennen. We hebben hier 5 nachten gestaan samen met ons dochtertje van 9 maanden. Campingbeheerders Martha en haar man zijn erg vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Martha neemt uitgebreid de tijd voor je om je de camping te laten zien en ook informatie te geven over de stad. Bustickets en kaarten heeft ze voor je liggen (handig voor de eerste reis). De reis is goed te doen (25 minuten met de bus) en ondertussen zie je al het een en ander van de stad. Na een drukke warme dag in Boedapest is het lekker aankomen in de groene rust en koelte. Het laatste stukje lopen van de bushalte (5 minuten?) is niet ver, maar na een lange dag en met kinderwagen was het nog wel even zweten, maar daarna was je in de koelte van de camping. De sfeer is ook erg leuk. De plekken voor de tenten zijn soort 'terrasjes', de douches vond ik ook erg sfeervol. Alles is schoon. Daarnaast gratis wifi, overdekte plek waar je goed buiten kan zitten en keuken.

• 9Staat v/h sanitair

Camping Ave Natura info