7,8

15 reviews over Hotel Atrium Fashion in het Nederlands

Prima hotel voor stadsbevolking.

Alyennico,
19-10-2017

Ligging is prima, bushaltes en metro zijn om de hoek. Met twee metrohaltes ben je in het centrum. Ook lopend is dit goed te doen.

Kamers zijn klein, maar voldoen prima. Nadeel vonden wij dat er geen raam open kan. Ons advies zou zijn om oordoppen te gebruiken als je het geluid van de airco vervelend vind om te slapen. Voordeel is dat er geen geluid van buiten komt wat storend zou kunnen zijn. Voor het ontbijt is er voldoend keus maar geen kwaliteit. Bijv. fruit uit blik, droog brood en croissants, persoonlijk zou ik aangeven minder keus maar betere kwaliteit. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Bij de vier sterren die het hotel heeft zouden wij wat meer luxe verwachten.

Gereisd met partner in oktober 2017

Prijs/kwaliteit ok

Isabel,
19-6-2017

Atrium is een modern hotel dicht bij metro! Heel goed gelegen!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Super hotel! Voor herhaling vatbaar!!

Mariël Thoonsen,
11-5-2017

Atrium fashion hotel licht bijna midden in het centrum. Op 5 minuten vanaf de metro. Vanaf de metro ben je binnen 10 minuten aan de andere kant van de stad. Een 24-uur kaart voor tram-bus-metro kost €5,50 pp.

Wij zaten op de 2e verdieping, erg mooie kamer. Niet heel groot maar groot genoeg (je slaapt er toch alleen maar). Ruime douche met grote wasbak en elke dag schone en voldoende handdoeken.

Het ontbijtbuffet was prima! Voor ieder wat wils en alles werd netjes bijgevuld. (Brood, broodjes, croissant, gebakken ei, vleesbeleg, kaas, salades, yoghurt, zoete broodjes )

Erg vriendelijk personeel en geven goed uitleg en antwoord op de vragen die je hebt.

Je kan trouwens als je eerder bent de bagage in een afgesloten ruimte neerzetten of als je moet uitchecken.

Vanuit het vliegveld naar het hotel kost het tussen de 6500-7000HUF = €23-€25. Het hotel kan ook vanuit hotel weer naar het vliegveld een taxi voor je regelen.

Samengevat een top stedentrip gehad in Budapest!!!

Gereisd met partner in mei 2017

D-reizen

Rustig en dichtbij bussen, trams en metro. Het atrium oogt erg leuk, maar geeft mogelijk geluidoverlast in de aanpalende kamers. Wij hadden een kamer aan de straat kant.

Bedden zijn wat dun, badkamer oogt aardig, maar is douchen in bad en de douche kan niet zo ver in de hoogte.

Ontbijt was inbegrepen en voldoende keus en goede kwaliteit.

Gordijnen in de kamer waren vroeger goed, maar nu deels uit de ophanging. Wel goed donker op de kamer.

Alles bij elkaar geen 4 sterren, maar niet slecht. Erg vriendelijke mensen, bij huishouding, receptie en ontbijt.

Gereisd met partner in december 2016

Niet voor herhaling vatbaar

Ellen
1-9-2016

+; vrij dichtbij het centrum

-; kleine kamer ( wij zaten hoogste verdieping), kleine douche, vieze vloerbedekking, ramen begonnen erg hoog, harde bedden. Karig ontbijtbuffet. Kleine mand met luxe broodjes werd 1-2 x bijgevuld(te weinig in verhouding tot het aantal gasten). Verder alleen sneetjes (oud) wit-of bruin brood. Een tosti ijzer ernaast om dat brood wat smakelijker te maken. Op=op..

Gereisd met partner in augustus 2016

Voor herhaling vatbaar

Eddie Titahena
1-5-2016

Hotel ligt op loopafstand van vele haltes voor trams, bussen, metro's en de hop-on/hop-off bussen.

Na een goed ontbijt (buffetvorm) kan je de vele bezienswaardigheden in Boedapest bezoeken. Info over Boedapest is te downloaden d.m.v. free Wifi (bereikbaarheid is goed). Je kamer wordt dagelijks schoongemaakt. De badkamer is ruim van opzet: grote wastafel, grote doucheruimte, haardroger is aanwezig.

Er zijn genoeg stopcontacten om de nodige apparaten op te laden. De dranken en versnaperingen in de minibar zijn tegen redelijke te verkrijgen.

Het personeel is heel vriendelijk en hulpvaardig. Er staat altijd iemand achter de balie (24/24 uur). Voor het in- en na het uitchecken kan je je bagage op een veilige plek achterlaten. Voor de ingang staat een ATM-automaat om het nodige cashgeld (300 Huf is ongeveer 1 euro) te pinnen.

Gereisd met partner in april 2016

zeer mooi en modern hotel

Langens Robert
23-10-2014

Het hotel ligt mooi gelegen in centrum van Budapest en de tram is naast de deur, de metro 100m, het is een mooi en verzorgd hotel met heel vriendelijk personeel, de receptie stond dag en nacht klaar, zelfs om half 6 's morgens nog als we terug kwamen van disco, en lekker ontbijt gehad,kortom voor die prijs een super hotel en super citytrip gehad.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

hotel Atrium

kees geselschap
14-5-2012

prima hotel met goede prijs kwaliteit verhouding en goed ontbijt. De ligging in het centrum is goed

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

Prima verblijf

Ingrid
4-5-2012

Het is een net hotel waar je prima kunt verblijven. De kamers zijn niet heel groot en de bedden zijn wat hard. Er is geen raam naar buiten (wel naar het atrium), maar er is airco in de kamer.

Het ontbijt was prima: uitgebreid en overal voldoende van. Er is gratis wifi in het hotel en er staat een internetcomputer. Het jongere personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Vlakbij het hotel kun je de metro pakken. De wijk is wat sober en er zijn niet veel eetgelegenheden.

Gereisd met partner in april 2012

goed stedentrip hotel

naam naam
30-4-2012

goed gelegen nabij openbaar vervoer kruispunt, toch rustig, modern en efficiënt ingedeelde kamer

Gereisd met partner in april 2012

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atrium Fashion in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atrium Fashion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.