Hotel Art Otel

4 reviews over Hotel Art Otel in het Nederlands

Prima Hotel

Kevin
23-12-2016

Hotel Art Otel, prima hotel, goede locatie en vriendelijke staff.

Gereisd met partner in januari 2016

Fijne kamer, fantastisch uitzicht, prima lokatie

City hopper
15-10-2012

Kamer op de derde verdieping aan de voorkant was netjes, schoon en had een fantastisch uitzicht op het parlementsgebouw. Vooral s avonds prachtig wanneer het verlicht is. Ook de kettingbrug is te zien vanuit alle kamers aan de voorzijde van het gebouw.

Gratis wifi, een minibar, een grote flatscreen, deuren die helemaal open kunnen (frans balkon) maar die je s nachts beter dicht laat vanwege de herrie van het verkeer. Nadeel hiervan was in ons geval dat de kamer s nachts veel te warm werd omdat men na de zomer de airco van het hele gebouw uitschakelt. Dit was gelijk dan ook onze (enige) klacht. We hebben hierdoor 4 nachten slecht geslapen ondanks de zeer goede matrassen. Bij de receptie konden ze niets voor ons doen, maar ze boden bij checkout aan een korting van 1x ontbijt te geven (2 pers). Dat vonden wij schappelijk.

Ontbijt is zeer goed verzorgd, alles erop en eraan, voor ieder wat wils.

Gereisd met partner in oktober 2012

art'otel budapest

Peter Heesakkers
21-4-2012

Prima hotel netjes, schoon niets op aan te merken

Gereisd met partner in april 2012

Goed verblijf

Jasper
25-2-2012

Het hotel was voor ons super. Wij waren in Boedapest met als doel zoveel mogelijk van Boedapest te zien en dat hebben wij vanuit deze locatie goed kunnen doen. De service was erg goed en het ontbijt was ook erg goed te doen.

Gereisd met partner in januari 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Art Otel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Art Otel in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Art Otel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.