Hotel Art Otel

13 reviews over Hotel Art Otel in het Nederlands

Super locatie, prachtige kamers

Rianne
7-1-2017

Art'otel boedapest ligt op een super locatie. Tram stopt voor de deur

Prachtige kamers. En een ontbijt met heeeel veel keus.

Heel goed hotel voor een stedentrip naar boedapest.

Met z'n 7'en een aantal topdagen gehad

Prima Hotel

Kevin
23-12-2016

Hotel Art Otel, prima hotel, goede locatie en vriendelijke staff.

Fijne kamer, fantastisch uitzicht, prima lokatie

City hopper
15-10-2012

Kamer op de derde verdieping aan de voorkant was netjes, schoon en had een fantastisch uitzicht op het parlementsgebouw. Vooral s avonds prachtig wanneer het verlicht is. Ook de kettingbrug is te zien vanuit alle kamers aan de voorzijde van het gebouw.

Gratis wifi, een minibar, een grote flatscreen, deuren die helemaal open kunnen (frans balkon) maar die je s nachts beter dicht laat vanwege de herrie van het verkeer. Nadeel hiervan was in ons geval dat de kamer s nachts veel te warm werd omdat men na de zomer de airco van het hele gebouw uitschakelt. Dit was gelijk dan ook onze (enige) klacht. We hebben hierdoor 4 nachten slecht geslapen ondanks de zeer goede matrassen. Bij de receptie konden ze niets voor ons doen, maar ze boden bij checkout aan een korting van 1x ontbijt te geven (2 pers). Dat vonden wij schappelijk.

Ontbijt is zeer goed verzorgd, alles erop en eraan, voor ieder wat wils.

art'otel budapest

Peter Heesakkers
21-4-2012

Prima hotel netjes, schoon niets op aan te merken

Goed verblijf

Jasper
25-2-2012

Het hotel was voor ons super. Wij waren in Boedapest met als doel zoveel mogelijk van Boedapest te zien en dat hebben wij vanuit deze locatie goed kunnen doen. De service was erg goed en het ontbijt was ook erg goed te doen.

Goed hotel met mooi uitzicht.

Nancy
28-11-2011

Wij zaten in het nieuwe gebouw, wel jammer tussen al de oude gebouwen langs de Donau maar binnen was het mooi en modern, we hadden een kamer aan de binnenplaats maar hadden heel mooi uitzicht op het kasteel, vooral s'avonds was dit echt prachtig, de kamer was zeer ruim met een goede badkamer. Het ontbijt was niet bij de prijs inbegrepen maar was goed. Als met al een goed hotel en heel centraal gelegen, de brug over en je was in het centrum, maar het was ook een leuke wandeling/klim naar het kasteel.

De restaurants vonden we aan de overkant van de brug veel beter, we hebben ons laten adviseren in het hotel voor een goed restaurant maar deze aanbeveling was niet echt goed het eten daar was verschrikkelijk. Het eten in het restaurant was erg goed en goedkoop maar niet echt gezellig we zater er met 2 tafeltjes bezet.

Overschat maar prima

Bart
4-10-2010

Over het algemeen ziet het hotel er netjes en onderhouden uit. Sfeer is alleen ver te zoeken, het is er vooral saai.

De ligging ten opzichte van het centrum is niet echt ideaal. Om bij de leuke restaurants en winkels te komen moet je een aardig eindje lopen langs drukke wegen met veel smog in de lucht. Het uitzicht (Donau zijde) is prachtig, over de Donau, de vele bruggen en je kijkt recht tegen het parlement aan.

De service was prima in orde.

In het hotel hebben we alleen ontbeten, dit ontbijt viel nogal mee. Het beleg zag er niet echt aantrekkelijk uit en er was nogal weinig keus. Ei en brood was wel prima.

De kamers waren super, lekkere bedden, mooi uitzicht, veel ruimte, tv en een prachtige badkamer.

We hebben in de straat van het hotel (als je naar buiten gaat, zo'n 100 meter naar rechts) echt heerlijk gegeten. Het restaurant heet "Belgian Brasserie" en oogt niet echt als een toprestaurant. De biefstuk, eend, zalm etc. waren echter pefect klaargemaakt. Tip dus!

Overschat maar prima

Lukas
23-7-2009

Hotel ligt op een prachtlocatie ten opzichte van het centrum van Budapest. In de spits lastig per auto bereikbaar. Men vindt zichzelf heel hip, maar feitelijk gezien is het gewoon een standaard zakenhotel met wat opsmuk die sommigen kunstzinnig vinden. Personeel staarde niet erg enthousiast uit de ogen.

Kamers zijn verder prima. Internet op de kamer is bijbetalen maar wel van goede kwaliteit op de hotelkamers.

Diner is matig en zoveel beter in eetgelegenheden in de directe omgeving. Ontbijt is een teleurstelling.

Perfecte plek voor zowel zakelijk als toerist!

Marcel van Hees
21-2-2009

het art"otel boedapest ligt perfect aan de Donau aan de Boeda kant dicht bij de ketting brug. Heel veel bezienswaardigheden liggen op loopafstand van dit hotel. Ook voor zakelijke reizigers ligt het prima. Het hotel heeft een bar, restaurant, sauna, fitness, zalen en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt is prima, de domino bar is relaxed en het diner is ook uitstekend. Verder is er een business centre met 2 pc's waarop gratis internet is. Verder als je je eigen laptop bij je hebt kun je gratis internetten in de lobby. Het bijzondere van dit art"otel is dat het geheel is ingericht door Donald Sultan, een schilder. Het hangt vol met meer dan 600 van zijn kunstwerken. Het hotel heeft een oud deel en een nieuw deel dat overdekt is met een glas; hieronder bevindt zich een mooie tuin (binnenplaats) en sommige balkons kijken uit op deze binnenplaats. Het is een heel bijzondere plek om vanaf hier Boedapest te ontdekken.

2008

Centrum goed bereikbaar

J.W
21-5-2008

Centrum goed bereikbaar. Schoon. Mooi uitzicht vooral de kamers aan de Donau zijde

We hebben een aantal aanbieders voor Art Otel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Art Otel in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Art Otel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.