Géén boekingskosten
HongarijeHongarijeBoedapestHotels BoedapestHotel Aquaworld Resort Budapest

Hotel Aquaworld Resort Budapest

HongarijeHongarijeBoedapest

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Aquaworld Resort Budapest voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 59 reviews

• Sportfaciliteiten

59 Reviews over Aquaworld Resort Budapest

• 9Leo27-10-2019

Fantastisch!

Als je van ontspanning zwemmen en een mooie stad houdt, dan is dit resort een aanrader. We zijn veel gewend, maar dit is het beste en meest uitgebreide aquapark wat wij kennen, met warm water van 32-36 graden! De kamers zijn heel ruim en goed ingericht. Wij liepen zo vanaf ons terras naar het eerste zwembad. Genoten van een uitgebreid ontbijtbuffet, en binnen 30 minuten in hartje Boedapest, met gratis shutlebus of eigen auto. Parkeren is geen probleem en redelijk geprijsd. Wij willen elk jaar terug!

• 9Lea16-11-2018

Echt een fantastische ervaring

Geweldige vakantie bestemming waar veel valt te ontdekken, maar waar je ook rustig in de spa en het zwembad kan bijkomen

• 8Gabriela20-08-2018

Voor een paar dagen super!

Eten ( veel keuze en lekker) en junior suite (groot, schoon en mooi uitzicht)

• 7Fam.Smet20-07-2018

We hadden meer verwacht

Een mooi hotel met heerlijke zwembaden voor jong en oud MAAR Gelegen in industriepark dus savonds wandelen zat er niet in,altijd dezelfde band die kwam zingen en alleen een binnenlobby waar je savonds iets kon drinken,van het dakterras werd totaal geen gebruik gemaakt,wat heel jammer is .Aan het zwembad is wel terras maar je moet er zelf om en je zit tussen de daggasten van de aquaworld. Het personeel is niet allemaal even vriendelijk en kunnen bijna geen Engels. Het eten is behoorlijk maar wel eentonig. Qua uitstapjes is er totaal geen samenwerking met het hotel want als je iets ging vragen stonden ze je aan te kijken omdat ze geen Engels konden,wat ik echt een serieus minpunt vond, we hebben alles zelf moeten uitzoeken. Dit hotel heeft zoveel meer te bieden als ze willen!!

• 8Familie BC05-10-2017

Mooi hotel

Mooi hotel met een fijne sauna en apart zwembad. Aquapark was druk, gedateerd en voor iedereen toegankelijk.

• 5Stephan24-08-2017

Geen aanrader.

Geen topper. Op het appartement die 2 ruime slp heeft en 2 bdk 1 met douche en 1 met bad. 2 balkons. Geen klacht. Dag 1 enkel wasproducten etc. Gelukkig wel een pomp in de douche met wasproduct. Afwas was gedaan maar lag op een hoopje te drogen. Eten in de avond was maar flauw, weinig keuze. Hadden we hier niet voor betaald, gingen we na dag 2 al elke avond ergens andrs gaan eten. Drinken is extra bij te betalen. In de buurt is er niks te doen en in de avond ook niks. De bongo club is niks te bespeuren van animatie.. Watercomplex groot en leuk. Heb je kinds die onder de 140cm zijn en toch graag glijbanen doen, dan moet je hier niet zijn. Zijn heel streng op de lengte. 1 van 3 kinderen mocht maar enkele glijbanen doen. Vriendlijkheid is hier ver te zoeken van het personeel. Waterpark open vanaf 7u, maar glijbanen niet. Dit pas om 10u ls al het andere niet hotel gasten binnen komen. Soms heellang aanschuiven voor een glijbaan en chaotisch.

• 9Shirley14-08-2017

Fantastisch hotel

Voor de prijs die wij betaald hebben zit je in een perfect hotel, zeker 4 sterren waard. Avondeten en ontbijt waren perfect. Kamer was groot genoeg voor 3 personen en schoon. We hadden een verblijf voor 6 dagen, maar ik had graag nog een aantal dagen langer willen blijven. Helaas was het hotel al volgeboekt. Aquaworld is verschrikkelijk leuk, zeker ook voor volwassen mannen.... Met de auto door heel budapest kunnen rijden, veel leuke plekjes ontdekt en naar de Balatonmeer gereden. Volgend jaar komen we zeker terug, maar dan voor een langer verblijf.

• 7Fam. Schenk08-08-2017

Mooi hotel en aquapark, weinig sfeer

Mooi en groot hotel met een groot aqua park op een minuut of twintig van Boedapest (met de auto)

Wij zijn hier 7 dagen geweest en dat was een prima tijd, mooie kamer (junior suite)

+) met de auto naar Boedapest geweest en dit was prima te doen, parkeren midden in het centrum voor een prima prijs. Boedapest bezoeken is echt een aanrader. +) Op 700 meter een groot winkelcentrum (Auchan) +) Voor kinderen voldoende te doen +) Mooie kamers

-) Kinderen onder de 1.40 mogen mogen nagenoeg van geen enkele glijbaan gebruik maken, hou hier rekening mee als je voor dit resort kiest, op de website van onze touroperator geen communicatie hierover, dit wordt strikt nageleefd. Voor onze zoon een grote teleurstelling (1.28 en ABC diploma) -) In de omgeving verder weinig te doen -) weinig avond vermaak in het hotel -) eetzaal erg massaal en bediening niet heel gastvrij

• 7Fam. Hoorn05-08-2017

Geen sfeer, saai personeel en het verveeld snel

Wat echt tegenviel was dat er echt s'avond helemaal geel sfeer was. Er was echt helemaal niks te beleven s'avonds. Geen vermaak niks. Binnen in de kleine lobby waren s'avonds dan wat tafels gevuld waar een pianist en zangeres elke avond sfeerloos de zelfde nummers ten gehore brachten. En dat was de entertainment!

Om 23:00 uur was het leeg en waren ze al aan het schoonmaken. Ook moesten we heel erg lang wachten voordat de drankjes werden gebracht. Ze stonden er met z'n vieren te serveren en nog duurde het zo lang dat het ons zwaar begon te irriteren. Het leek wel of de lokale slager achter de bar stonden.

Je kan hier prima naartoe als je een dagje wilt zwemmen, maar voor een volledige vakantie raden wij het af.

Personeel heeft hier geen gezellige uitstraling , kan bijna geen lach vanaf. Kamers zijn wel ruim en netjes, zwempark is op zich ook goed te doen. Veel mogelijk voor de kinderen. Maar niet voor 5 dagen. Met de bus of taxi ben je in 20 min in Boedapest en die stad is wel heel erg mooi.

• 1jolanda27-08-2016

3 jaar geleden top nu een flop

Familie kamer geboekt in het hotel appartement kamer gekregen, pendelbus naar het centrum rijd al niet vaak en komt vaak niet op de afgesproken tijd. Service met klachten kennen ze niet al met al gaven we dit hotel 3 jaar terug een 10 toen was het nog ramada nu komen we niet hoger dan een 3. Zijn er al 3 dagen en nog geen 1 dag vol gegeten want er is weinig keus en als je het niet lust heb je dus niks.Nu is de naam veranderd maar helaas de rest ook. Nu dus nooit meer aqua resort in boedapest

Hotel Aquaworld Resort Budapest info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar