Appartement All-4U

Appartement All-4U
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor All-4U voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement All-4U in het Nederlands

mooie ligging in leuke stad

Tommy
23-4-2015

De All 4u appartementen zijn zeer goed gelegen in het centrum van de stad en vlakbij zijn zeer vele horecazaken om iets te eten en drinken. Tevoet kan je van hieruit de stad ook goed ontdekken. Appartementen zijn zeer proper en sommige hebben zelfs 2 badkamers, er zijn genoeg handdoeken en in de keuken is alles aanwezig. Ook handig is de receptie die 24/24 open en bereikbaar is. Vanuit de luchthaven naar hier is het ongeveer een half uurtje. Boedapest heeft aangenaam verrast!

Great value for money!

Maria C
12-10-2012

Amazing appartment,spacious and clean.Its location is great,just down the block there is a 24/7 super market and the Deak ter is located within a five minute walk.I totally recommend it

Met een aantal vrienden in November naar Budapest geweest en daar twee nachten verbleven in All-4U appartements. Appartementen zagen er vrij nieuw uit, rook i.i.g. nog vrij nieuw.

Vreemde was dat ons appartement in een gebouw lag waar het grootste gedeelte gewoon verkochte appartementen waren. Leek erop dat ze deze appartementen nog niet verkochten kregen en ze dus verhuurden. Echter was op het sanitair, inrichting en keukenblok weinig aan te merken.. zag er allemaal goed uit.

Grote minpunt was dat we met 4 man een appartement geboekt hadden en dat er 2 mochten slapen op een slaapbank die voor geen meter lag.

Appartementen lagen in een wijk waar 's avonds vrij weinig te doen was, echter centrum was op loopafstand (10 minuten).

Al met al was het wel een aanrader. Geen top, wel OK.

We hebben een aantal aanbieders voor All-4U voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement All-4U in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement All-4U zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement All-4U scoort een 8.17 uit 10 op basis van 3 reviews.