Géén boekingskosten

Meer appartement info

3 Reviews over Akacia

• 9Kirsten16-02-2013

Leuk en betaalbaar appartement

Tijdens de feestdagen zijn wij hier geweest. Het appartement was met kerst dingen opgefleurd zodat we een kerst gevoel hadden. Vanwege de feestdagen werden we welkom geheten met een lekkere cake en gluhwein.

Het appartement ligt buiten het centrum maar heel centraal gelegen. 10 minuutjes lopen naar een bus die door heel budapest rijdt. De tram stopt op 2 minuten van het appartement. Vlakbij zit een miniwinkel met heel vriendelijk personeel waar je iedere dag verse broodjes kan kopen .

Het appartement is ruim met in de kamer beneden een mini keuken. Boven een zeer ruime 3 persoonskamer met een zitje. De badkamer is zeer ruim. Als je langer blijft kan er voor je gewassen worden. Tevens kregen wij om de paar dagen schone handdoeken. Service kwam dicht in de buurt van een hotel.

De eigenaren zijn echt zeer vriendelijk en behulpzaam. mede dankzij hen hebben wij superdagen gehad.

• 7Jan peter17-01-2012

geweldig

het was egt super want de service was heel goed en het personeel was heel aardg tegen ons!

• 9Gerard van Willigenburg13-09-2009

Een verzorgde rustige plek met een heerlijke tuin

Een keurig verzorgd appartement. Er zijn twee grote kamers. Beneden een met keuken, kleine tafel en twee bedden. Boven een riante slaapkamer met ook twee bedden. Boven bevindt zich ook een zeer ruime badkamer met toilet.

Mevrouw Sinko is zeer vriendelijk en behulpzaam. Dicht in de buurt (5 minuten lopen) zijn een aantal winkels. Ook is er dagelijks een leuke, plaatselijke markt waar bijna alles is te krijgen (10 minuten lopen). Het centrum ligt wat verder maar is te voet en met het openbaar vervoer samen binnen 30 minuten bereikt. Op zo'n 10 minuten lopen vindt men plaatselijke, leuke, goedkope restaurantjes. De Mac Donalds is binnen 2 minuten bereikt.

Wij hebben erg genoten van de rust en de tuin als we na een lange dag wandelen door de stad thuis kwamen. Ook hebben we bijna de hele week heerlijk ontbeten in de tuin.

Een prima rustig adres om op eigen gelegenheid te verblijven, en de stad te verkennen.

Appartement Akacia info

• CafeNiet beschikbaar