Appartement Agape

5 reviews over Appartement Agape in het Nederlands

Nooit meer!😭

De Coninck,
19-12-2018

Vreselijke vieze studio ! Nog nooit zoiets meegemaakt!! Alles was even goor!

De matrasbeschermer had overal vieze vlekken ! Er liepen beestjes op de vloer. Er lag kattenpoep op grond. Schimmel in de magnetron enzzzz nooit meer!! Om te huilen!!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Uitstekende prijs kwaliteit

Jan Willem
29-10-2012

Een nette ruime kamer (studio) met keuken, balkon en badkamer tegen een uitstekende prijs. Mooi centraal gelegen in Budapest (Pest). Zowel te voet als met het openbaar vervoer. Genoeg restaurants en cafe's in de directe omgeving. Absoluut een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2012

Leuk!

Sander Leystra
26-10-2012

Het is een leuk appartement, waar wij via de Tourist Info terecht kwamen. Gewoon standaard ingericht, maar dat is ook prima voor een stedentrip. Goede badkamer, ruime keuken en de bedden waar ook prima. Helaas was het wel vrij gehorig en konden wij alles horen wat onze russische buren aan het doen waren...

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Bebsy

Degelijk, maar ook niet meer...

Stijn
31-8-2011

Wij hadden dit appartement geboekt na enkele goede reviews. Uiteindelijk was de prijs/kwaliteit goed maar had er toch iets meer van verwacht. Kamer van 5 is een slaapkamer en een woonkamer vol met bedden. In de kamer van kamer van 3 was van het tweepersoonsbed een poot kapot waardoor het een beetje scheef sliep. Uiteindelijk was het wel netjes en was de prijs ook niet al te duur en aangezien wij naar sziget waren zaten wij toch amper op het appartement. De ligging is trouwens wel uitstekend.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Heerlijk appartement in hartje Budapest

Yvonne
26-11-2009

Verbleven met carnaval 2009. Fijne centrale ligging. Appartement met keuken en badkamer. Keuken erg netjes met alles erin wat je nodig hebt. Badkamer was simpel en schoon. Ruimte als ruimte voor twee personen. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Er verbleven veel jongeren, maar wij hebben hier absoluut geen overlast van gehad.

Gereisd met partner in november 2009

Bebsy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agape in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agape zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.