Hostel ABC Budapest

Hostel ABC Budapest

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag12°1°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor ABC Budapest voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel ABC Budapest in het Nederlands

geweldige ervaring

Tanja
16-4-2012

Een mooi hotel met een lekker zwembad. het eten was echt verrukkelijk

Gereisd met vrienden in februari 2009

Zeer mooie stad

Kees
28-11-2010

Boedapest is een zeer gevarieerde stad waar je zeker een week kan rond kijken.Mooie gebouwen en kerken. Rond De Donau kan je veel verschilende attracties bekijken en een mooi boottocht maken

Gereisd met partner in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel ABC Budapest in Boedapest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel ABC Budapest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.