Bed and Breakfast Hoeve Weltevree

68 reviews over Bed and Breakfast Hoeve Weltevree in het Nederlands

Enorm gezellig!

Iris en Mathias
22-2-2017

De ligging was perfect, zeker als je een huurauto hebt (aanrader). Je kan elk dorpje rond het meer gemakkelijk bezoeken. Het verblijf lag in een rustige omgeving, ideaal om tot rust te komen. De uitbaters zijn niet opdringerig maar wel heel sociaal. Wij komen zeker terug!

Een fantastisch verblijf heel gast vriendelijk top

Carina poelmans
22-2-2017

Voor herhaling vatbaar toppie gewoon

In 2017 gaan al terug naar Hoeve Weltevree

fam dirkx-cox
21-2-2017

Je gaat er zeker voor de rust en omgeving,op 30 min rijden van het balatonmeer .In de buurt bevinden zich enkele goede taverne's waar je goedkoop kan eten.De uitbaters zijn enorm warme mensen die je direct thuis laten voelen,ze staan altijd klaar voor info of hulp .Het ontbijt was tot in de puntjes verzorgd en zeer lekker.

Zeker voor herhaling vatbaar

Steven Lammens
21-2-2017

Een stressloze vakantie achter de rug dankzij de goede zorgen van de b&b houders.

gewoon zalig !

Josee
21-2-2017

Heel rustig gelegen, gewoon genieten en bekomen van de jachtige wereld en dagelijkse sleur. Wij zullen er zeker volgend jaar terug naar toe gaan. John en Martine verzorgen hun gasten tot in de puntjes, niets is te veel! Van een verzorgd ontbijt tot een uitgebreide uitleg over de bezienswaardigheden is bij hen te vinden.

Bij Martine en John voel je je meteen thuis, de verwelkoming is er prima. Ze maken steeds tijd om je vragen te beantwoorden, geven veele suggesties waar je naar toe kan en wat er te zien is. Elke avond komen ze gezellig bij je zitten, zonder zich op de dringen, en vragen hoe de dag geweest is. Een aanrader voor een echte frijne ontspannende vakantie.

Alana Boddaert
21-2-2017

Super ontvangst, bij geweldige mensen in een SUPER b&b!!!

John en Martine doen er alles aan om je thuis te voelen. Ze hadden ook alles voorzien voor onze baby. Zelfs een klein zwembadje en eetstoel voorzien. Martine bakt de lekkerste taarten en broden. Voor wie aan de drukte wil ontsnappen is dit echt een aanrader.

Perfect

Brecht
21-2-2017

Alles is gewoon goed. het enigste wat slecht is, is als de vakantie over is.

5 sterren

Waldo
20-2-2017

Geen moeite te veel, gastvrijheid en menslievendheid ten top!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Hoeve Weltevree in Andocs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Hoeve Weltevree zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.