Reviews over Almáskeresztúr

Uitrusten met een grote U!.

Eric van der Toorn,
    24-10-2009

Prachtige gerenoveerde boerderij met alles erop en eraan in een klein en knus dorp in het zuis-westen van Hongarije. Prachtige natuur (herten in de tuin!) en heerlijk eten. Er echt even 10 dagen helemaal tussenuit geweest!

Relaxen met een hoofdletter

Koos Koets,
    13-9-2009

Als je behoefte hebt om even aan alle sores te ontsnappen is dit een ideale locatie: Een prachtig gerenoveerde authentiek hongaarse boerderij met ca. 1 ha. privé-bos. Buiten genieten van de prachtige natuur ('s ochtends herten in de tuin, wandelingen door de bossen en heuvels zonder iemand tegen te komen, etc.) is hier niets te doen. Een van de mooiste plekjes die ik ken!

Almáskeresztúr scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews