Géén boekingskosten

Meer camping info

18 Reviews over Mambo-Almamellék

• 9HeJo02-09-2019

Prima camping!

In juli-augustus hier drie weken doorgebracht. Mambo-Almamellék is een fijne kleine camping met erg ruime plaatsen op een grasveld met zon en schaduw. Het sanitair is netjes en schoon. Heerlijk groot zwembad. Eigenaren Daphne en Johan zijn erg gastvrij en behulpzaam. Gezellige pizza-avond en pörköltavond georganiseerd voor en door de campinggasten.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Marjatta Coppy06-07-2019

Een heerlijke camping. Fijne, enthousiaste camping eigenaren. Eenvoudig maar mooi, schoon sanitair. Heerlijk fris groen gras. Fijne plekjes sommige onder de bomen. We hadden er een hele fijne tijd.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Henk Zwagerman05-05-2019

Heerlijke camping

We hebben hier eind april een weekje gestaan en hebben het erg naar ons zin gehad. Vriendelijke eigenaars die je met raad en daad bijstaan en zorgen voor een goede sfeer. Wij waren vroeg in het seizoen, dus het zwembad was natuurlijk gesloten, maar het zag er goed uit. Ruime kampeerplekken op een goed onderhouden veld. Goede sanitaire voorzieningen en genoeg te doen in de omgeving met onder andere leuke wandel en fietsroutes beschikbaar voor de gasten. Aanrader en wij komen zeker nog eens terug.

• 9Nicolle van Loon03-11-2018

Supernette camping met supergezellige eigenaren

We zijn op verschillende plekken geweest deze vakantie en bij mambo hadden we wel langer willen zijn. Is het echt het leukste deel van de vakantie geweest. Een heerlijke plek, direct warm welkom door Johan en Daphne. Alles wat je nodig hebt in de omgeving. Camping zelf super netjes en verzorgd! Staanplaats was super ruim. Als we nog een keer terug gaan naar Hongarije dan gaan we alleen hier naartoe en blijven we zeker langer.

• 10Huub van Beek09-06-2018

Vindt je niet snel zo’n fantastische kleinecamping

Een echte parel zou ik willen beweren, ruime plaatsen, heerlijk uitzicht, en de eigenaren Johan en Daphne, hebben van nature een ontspannen en heerlijke gastvrijheid die ze aan de gasten bieden die ik jaren niet meer ben tegen gekomen. Jammer dat we weg moesten.

• 10Johanneke22-07-2017

Heerlijke vakantie

Mooie kleine camping, met een prachtig uitzicht en ruime campeer-plekken. Sanitair zeer schoon en een heerlijke douche. De kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad. De eigenaren zijn heel gast vriendelijk, en doen er alles aan dat je een mooie tijd heb.

In het kort, een top camping.

Wij gaan zeker weer een keer terug

• 10Jeroen16-09-2016

Genoten

Leuke nette kleine camping. Ik heb hier overnacht op mijn doorreis naar Turkije en maar 1 nacht gebleven. Het was een stukje van de snelweg vandaan maar meer dan de moeite waard. Zeer aardige eigenaren. Het seizoen was nagenoeg al afgelopen en ik was de enige gast. Mooi plekje voor de tent en genoten van de zonsopgang. Eerste keer in Hongarije en op de terugweg een stukje omgereden nogmaals door deze mooie streek.

• 10Rob en Hanny07-02-2016

Geweldige camping!

Wat hebben we een heerlijke vakantie gehad op deze mooie kleinschalige gastvrije camping met een heel fijn zwembad en fris en altijd schoon sanitair!

Op deze camping hebben we onze vakantie in 2 gedeelten doorgebracht. Toen we de eerste keer aan kwamen rijden met onze caravan (we hadden niet Gereserveerd) kwam , toen we de auto stopte, Johan, de eigenaar, al direct aanlopen en werden we hartelijk welkom geheten. Gelukkig had hij nog een caravanplaats vrij op de camping. De poort ging open en we konden direct naar onze plek en mochten zelf kiezen hoe we de caravan wilde neerzetten. Daphne de andere eigenaar kwam ook direct kennismaken en ons verwelkomen. Nadat we onze caravan hadden geinstalleerd werden we direct uitgenodigd voor een welkomsdrankje en uitleg over de camping en alles wat er te doen was in de omgeving. Na een aantal dagen moesten we deze fijne plek verlaten omdat we naar een feest bij vrienden gingen een paar dorpen verderop maar niet zonder dat we de afspraak gemaakt hadden dat we het 2e gedeelte van onze vakantie wederom bij Johan en Daphne en hun zoon door zouden brengen. Nou die 2e periode was zo mogelijk nog leuker. Super gastvrij, een leuk feest meegemaakt in een dorp verderop, heerlijk geborreld, geklets en gelachen. Kortom een TOP vakantie zeker voor herhaling vatbaar wanneer we weer naar Hongarije op vakantie gaan!

• 10Renske06-09-2015

Heerlijke tijd gehad!

Bijna twee weken op de camping bij Daphne en Johan doorgebracht. En we hebben genoten! Mooie en zeer ruime staanplaatsen, heerlijk zwembad, leuke en behulpzame eigenaren en genoeg te doen in de omgeving. Van de vier kleine campings die wij de afgelopen twee jaar bezochten in Hongarije vonden zowel ouders als kinderen deze de leukste!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Rene Heeringa05-09-2015

Geweldig

Een prima camping met super gastvrije en enthousiaste eigenaren. Kleine camping met geweldig grote plekken waarvandaan je een prachtig uitzicht hebt over het glooiende Hongaarse landschap.Het zeer schone zwembad wordt perfect onderhouden en is heerlijk om in te ontspannen. Hebben nog nooit op een camping sanitair gezien wat kan concurreren met het sanitair op camping Mambo. Johan en Daphne zorgen voor een gemoedelijke sfeer waarbij regelmatig alle campinggasten bij elkaar komen aan het zwembad om hongaarse Gulash te maken of om pizzas te bakken in de steenoven. In het dorp is een kleine winkel waar brood en de belangrijkste levensmiddelen te krijgen zijn. Voor de grote winkels is op een kwartier rijden het grotere Szigetvar. Pecs ligt op ongeveer 45 minuten is het bezoeken meer dan waard.

Camping Mambo-Almamellék info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar