Abádszalók

Abádszalók

vakanties Abádszalók

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

We hebben een aantal aanbieders voor Abádszalók voor je op een rij gezet:

Reviews over Abádszalók

• 9kimberly van leest30-07-2011

mijn 2e thuis!

abadszalok is een hardstikke mooi dorp met een mooi strand waar veel te doen is. mijn ouders hebben een huis daar en zitten daar een half jaar per jaar. het dorpje beschikt over gezellige en lekkere restaurantjes en leuke cafeetjes aan het strand om 's avonds lekker te genieten. er is een mooie camping aan het strand met ook nog een eigen zwembad. ook is er in de omgeving van het dorp genoeg te doen.

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in april 2011

• 6Nagy Peter01-07-2010

Erholung

Urlaubsort, der vorallem von jungen Ungarn genutzt wird. Private Unterünfte vor Ort buchen. Sauberkeit lässt zu wünschen übrig. Ideal für Fam. mit Jugendlichen und Angler. Relativ günstig.

• 7Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

augustus 2009

• 6Marco21-08-2009

Goede hongaarse camping weinig buitenlanders

Een mooie camping, het sanitair was heel oud maar wel schoon. Elke dag werdt er schoongemaakt zelfs de straat, er was amper vuil te vinden. Een mooi zwembad (een helft warm en de andere koud). Er is ook een mooi meer naast. Het is wel jammer dat je voor het zwembad en ook het strand appart voor moet betalen. Er zijn genoeg eet tentjes. S'avonds rondt 10 uur gaan er allemaal barretjes open en kan je lekker uitgaan. Bij het strandt staat het er vol van dus keuze genoeg. Op sommige dagen heb je er last van op de camping waardoor je soms wakker wordt. Dichtbij is een supermarkt, op de camping ook een kleintje.

En er zijn amper buitenlanders te bekennen, wij waren de enigste nederlander daar. Voor kinderen is dat wat minder.

Als je van luxe houd is dit niet de geschikte camping voor u.

En voor ik het vergeet, Ik zou maar een woordenboek meenemen want ze kunnen geen andere taal(wel rusisch:P) op een paar na.

Groetjes, Marco

• 7Sfeer in stad