Hongarije

We hebben een aantal aanbieders voor Hongarije voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Hongarije voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Hongarije

Prima hotel op schitterende locatie

Fam. Kerkstra,
    1-6-2016

Wij hadden een prachtige kamer aan de voorkant van het gebouw met uitzicht op de Donau. Personeel was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Kamers waren schoon, ontbijt was verzorgd. Wij hebben het erg naar onze zin gehad. Alleen de douche was een beetje koud, maar voor de rest was alles perfect. Voor wie een 'basic' en betaalbaar hotel zoekt op een van de mooiste plekken in Boedapest - met op loopafstand de gezellige Váci Utca met talloze restaurants en leuke winkels - is het City Hotel Mátyás een prima keuze.

Gereisd met partner in mei 2016

Uitstekende ligging!

Colin,
    25-5-2016

Het appartement bevindt zich in het midden van de Gozsdu strip. Een lange straat met restaurants en cafés. Centraal gelegen met een heleboel leuke dingen op loopafstand. In het weekend is het wel erg druk en luidruchtig in de strip, maar dat vonden wij geen probleem. Het personeel is super behulpzaam. Vliegtickets uitprinten en taxi's regelen is geen enkel punt. De appartementen zelf zijn prima. De keuken en woonkamer zijn niet heel groot, maar die hadden wij ook niet nodig. Slaapkamers zijn goed. Wij hadden één ochtend koud water om te douchen. Dat was wel een minpuntje, maar een koude douche is gezond! Handdoeken worden dagelijks gewisseld en bedden dagelijks opgemaakt.

Gereisd met vrienden in mei 2016

mooie ligging in leuke stad

Tommy,
    23-4-2015

De All 4u appartementen zijn zeer goed gelegen in het centrum van de stad en vlakbij zijn zeer vele horecazaken om iets te eten en drinken. Tevoet kan je van hieruit de stad ook goed ontdekken. Appartementen zijn zeer proper en sommige hebben zelfs 2 badkamers, er zijn genoeg handdoeken en in de keuken is alles aanwezig. Ook handig is de receptie die 24/24 open en bereikbaar is. Vanuit de luchthaven naar hier is het ongeveer een half uurtje. Boedapest heeft aangenaam verrast!

Gereisd met vrienden in april 2015

Helemaal Top!

Janet,
    17-3-2015

Alleen verbleven in dit royale appartement. Het ligt overal vlakbij, midden in het centrum, op loopafstand van Deak Ferenc, een metrostation waarvandaan je alle kanten op kunt. Hoewel het een appartement is, heb je hotel faciliteiten. Om de dag schoonmaak, schone handdoeken en ook kun je 'beneden' ontbijten als je dat wilt. Het appartement dat ik heb is van normale grootte, dat wil zeggen, supergroot voor een vakantieappartement. De medewerkers van Gozsdu gaan tot het uiterste om het je volledig naar je zin te maken.

Let wel op: ik hou ervan om midden in het gebruis te zitten. Mocht je daar niet van houden, dan moet je hier niet zijn. In Gozsdu Court is er vanalles te doen en tot heel laat. Dus je moet wel goed door geluid heen kunnen slapen of stevige oordoppen kopen. Zelf vind ik het alleen maar supergezellig om al die levendigheid om me heen te hebben!

Gereisd alleenreizend in maart 2015

Indrukwekkend oud gebouw

W. Teunis,
    31-3-2013

Oud gebouw, goed onderhouden kamers. Er wordt dagelijks bedden opgemaakt en schoongehouden. Badkamer vrij krap met wat schimmelrandjes maar een prima werkende douche. Personeel is vriendelijk en servicegericht. Restaurant ziet er netjes en gezellig uit. Ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd.

Een prima hotel voor een weekje !

Gereisd anders in maart 2013