Hongarije

Reviews over accommodaties in Hongarije

Fantastisch!!!!

Miranda,
    16-8-2018

Wij hadden een Atrium bungalow.

Huisje was wat donker, dus de verlichting wat eerder aan 😁! Huisje verder was prima: Bedlinnen en handdoeken aanwezig en schoon. Airco aanwezig en werkte goed! Goede bedden, genoeg stoelen, tv en radio aanwezig.

Voor de kinderen een leuke glijbaan buiten...was zeker favoriet!! Zwemmen in het meer vonden ze wat spannend vanwege de aanwezige slangen (wij ook 😀)....maar er was ook een (binnen) zwembad.

Diverse supermarkten dichtbij. Ook genoeg eetgelegenheden. Veel te zien en te doen in de nabije omgeving: diverse klimparken, aquapark Annagora, avonturenpark Sobri Joska, Balatonfured, met de boot over naar Balatonlelle (kermis vanaf 18.00) en ook Boedapest is goed te doen.

Al met al een super vakantie! Zeker een plek om terug te gaan.....dikke aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

HuJoVeAe,
    1-5-2016

De perfectie benaderd : wellness, service, eten, zwembad, behandelingen ... alles in de puntjes verzorgd !

Een aanrader !

Gereisd met vrienden in april 2015

Wederom een geweldige vakantie gehad!

Familie,
    3-8-2014

Voor de 2de keer in Tihany geweest in een Atrium huisje.Alweer een geweldige vakantie gehad.Goeie service.De wasbak in de keuken was verstopt en binnen no time was het probleem verholpen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Prima voor elkaar!

Saskia,
    4-9-2013

We waren bang voor een slechte locatie op basis van de beoordelingen op zoover. Het viel heel erg mee! De bedden waren goed, huisje was groot en schoon. De keuken is niet erg uitgebreid, maar goed voor een simpele maaltijd.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

was goed te doen

Rick Kliemesch,
    8-8-2013

Wij hebben hier van 21 juli tot 1 augustus in een atrium bungalow gezeten. De huisjes waren perfect, weliswaar een beetje oud maar dat deerde ons niet. De bedden hebben wij zelf niet veel lasy van gehad maar die spiralen voelde je wel. Het zwemmen was wel te doen, alleen jammer dat je er via een trapje in moet. Er is geen

strand. En in het water liggen stenen en veel waterplanten, niet echt ideaal. Wat wij jammer vonden is dat er niet veel in de buurt zit qua winkeltjes of terrasjes. Daarvoor moet je naar balatonfured en dat is toch al gauw 15 km verder. 'S avonds vanaf 20:30 kun je echt niet meer buiten zitten want het stikt er van de muggen. En ik hoorde dat het daar heel goedkoop moest zijn maar dat valt ook vies tegen.Al met al is het te doen maar het is geen aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013