Reviews over San Pedro la Laguna (Lake Atitlan)

Goed budgethotel op een rumoerige plek

Jeroen,
    25-4-2012

Eenvoudige ruime kamer en een ruime badkamer met warm water uit een elektrische douche. Jammer dat de ruimte niet wordt benut door wat handdoekhaakjes en zeephouders op te hangen, voor een paar quetzales voorkomt dit onnodige irritatie. De gordijnen voor het raam zijn erg transparant, daar hebben we maar een deken voor gehangen. Je kunt voor de kamer lekker buiten zitten, op de galerij staan plastic stoelen en tafels. Op de galerij kun je ook nog wifi ontvangen vanuit de receptie, op de kamer zelf lukt dat niet.

Hotel Mansión del Lago ligt niet bepaald rustig, nachtbraken of oordoppen zijn een must. Er is veel rumoer van een naastgelegen café en van tuktuks die op volle toeren de steile helling opklimmen. In het hotel is geen ontbijt, maar bij Lole’s om de hoek heb je voor een habbekrats een voortreffelijk ontbijt.