Reviews over Quetzaltenango

goedkoop hostal

joel verhaeghe,
    27-12-2010

in heel het gebouw beschik je over gratis internet.

Er is altijd warm water om je te douchen.

En het leukste is de gezellige dakterras.

Ook heel centraal gelegen , dichtbij de markt en het park en de bakkerij xelapan

Een goede plek om te verblijven

Manon,
    8-11-2010

Casa Latina is een goede plek om te verblijven als je in Xela bent. Het is centraal gelegen waardoor je binnen een paar minuten lopen bij de supermarkt, restaurants en he park bent. Het voordeel vind ik dat je de badkamer, keuken en woonkamer maar met drie anderen deelt, waardoor je nooit lang hoeft te wachten. Ook is Casa Latina een goede plek om in contact te komen met andere buitenlanders. Het enige minpuntje is dat het internet op de derde verdieping niet overal goed werkt. Voor een goede verbinding kan je dan beter beneden gaan zitten. Maar ondanks dat, is een verblijf in Casa Latina mij goed bevallen.

Quetzaltenango scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews