Hotel Cacique Inn

Hotel Cacique Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Cacique Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Cacique Inn in het Nederlands

Met vrienden

2008

Leuk hotelcomplex met zwembad en restaurant. Mooie ruime kamers. Wasserette aanwezig. Het hotel ligt om de hoek van het meer Atitlan en van de winkeltjes en restaurants.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cacique Inn in Panajachel (Lake Atitlan), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cacique Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.